петък, 8 март 2013 г.

Нещо новичко от мен

Привет!
Много се загубих тези дни. По цял ден сме навън с малката, а като се прибера ме чака домакинската работа и не ми остава време нито да пиша, нито да творя. Много ми е мъчно, че нямам повече време да се отбивам и да коментирам вашите прекрасни творения. Толкова красиви неща само мервам с половин око и продължавам. Но се надявам искрено скоро пак да имам повечко време да се наслаждавам на красотийките ви и да коментирам.
Днес е празникът на жената и искам специално да честитя на всяка от вас и да ви пожелая много усмивки и много прекрасни мигове, с хората които ви обичат! Няма да ви показвам картичка за 8-ми март. Вие вече сигурно сте видели малките книжки, които правих индустриално тези дни в публикацията в блога на Двете елши. Приготвила съм ви още едно клипче от поредицата Забава с АТС! Вие да не си мислехте, че що албумът тръгне и клипчетата ще спрат?! Напротив, забавата продължава с пълна пара! С голямо нетърпение чакам да видя вашите АТС. Веси, Кали и Роси вече споделиха няколко от творенията си с нас в групата ни във Фейсбук. Много се радвам да видя такива прекрасни АТС-та. Още повече се зарадвах като видях, че АТС-тата на Веси и на Роси са правени с една от техниките, които ви показах. Радвам се, че съм ви вдъхновила и предизвикала да пробвате нещо ново. Надявам се и с това клипче да постигна същото.

Днес ще си приказваме за любимите ми дистрес мастила и ще ви покажа как сътворих ето тези две АТС.

Първото е романтично. Напомня ми на летен залез. Може би за това съм кръстила и тази техника ефект "Залез".

И понеже все пак такъв е деня, следващото АТС е посветено на деня на майката :) 



А ето го и клипчето, в което ще научите подробно как сътворих тези АТС :)



Приятно гледане :))))

Гуш
Ем


6 коментара:

  1. Честит празник, скъпа Ем. Благодаря за вдъхновението и неуморния труд. И новинките са страхотни. Топли прегръдки :) ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, миличка! Когато знам, че ви радвам и вдъхновявам всичкият труд си заслужава!

      Гуш от мен

      Изтриване
  2. Благодаря за клипчето, Ем... Няма начин да не пробвам :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно е! И го видях в най-подходящия момент - тъкмо си избирам дистрес мастила :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм ти била полезна! Следващото клипче пак ще е за дистрес мастилата и там даже има точно разни съвети как да си избереш цветовете в началото ;)

      Гуш
      Ем

      Изтриване