неделя, 10 март 2013 г.

Разни разнообразни

Привет!
Тези дни все се оплаквам, че нямам време, че не ми стига времето, че не мога да свърша това или онова. А вчера всъщност си дадох сметка, че съм страшно уморена от майсторене. Нали знаете този период, когато си завършил някакъв голям проект и си работил денонощно в продължение на седмици и накрая той е вече е готов. И точно тогава ти се иска да си починеш. Просто да събереш нови творчески сили и ново вдъхновение, защото се чувстваш тотално изцеден. Аз май се оказах точно на това място. Вчера имах, не ме питайте как, на разположение 4 свободни часа. Просто така за мен. Детето спеше, домакинската работа си я бях свършила и бях сама в къщи. Веднага ще си кажете идеален момент за майсторене. Но, не! Седнах на бюрото, пробвах нещо, после друго и накрая като видях, че не става седнах малко на компютъра и си пуснах да гледам двата си любими сериала. А именно Castle и Lost Girl. ако не сте ги гледали горещо ви ги препоръчвам, макар да са много различни. Castle е типичната кримка, нищо по-специално, но е пълно с много забавни моменти и не е от тези кримки дето само те товарят и накрая се чувстваш емоционално обременен, че си ги гледал. Не, Castle е точно обратното. Лек хумор, забавни герои и всичко това в комплект с малко романтика, убийства и загадки. Наистина много сполучлива комбинация. Последните два епизоди, както се казва, топли, топли от фурната, бяха в комплект. Обикновено, като класическа кримка, всеки епизод си е отделен случай, но понякога се случва да има и такива и този беше от тях. Много хубаво, че не бях гледала от няколко седмици, та сега можах да изгледам епизодите на куп. Не да седя, както обикновено правя, и да тръпна в очакване и да се чудя какво ще стане. Lost Girl пък е за феновете на стила urban fantasy. Ако харесвате този стил, това определено е сериалът за вас. Страхотне е наистина и това, което ми хареса, че бяга от комерса в жанра. Сега покрай книгите за Здрач, всичко е толкова наблъскано в вампири, че то става банално. Някои хора ще си помислят, че освен вампири и върколаци други митични човекоподобни създания няма. В Lost Girl е пълно с всякакви същества от всякакви митологии. Е, имаме си и един върколак, много секси при това, но вече трети сезон ни помен от вампир. за мен честно казано, това е доста освежаващо. Не че не обичам вампирската тема, но малко в последно време ми се изтърка. А Lost Girl е много интересен поглед над митичния свят, примесен с много горещи сцени (да, ще трябва да го гледате без децата ) и леки нотки на криминални случаи. Та и от него изгледах последния епизод. Много беше интересно, сега нямам търпение да видя какво става в понеделник, когато ще излезе още един епизод.

Толкоз с TV обзора. Да минем на малко творчество. Понеже вчера и днеска нищо не правих, ще ви покажа две проектчета, много различни по стил и тематика, но са правени с една и съща техника. В една от предишните си публикации ви бях разказала за инициативата на Картичкофуриите и по-специално за техниката, която показа Кати. Тези два проекта отново са правени с тази техника. Много обичам техники с дистрес мастила... какво да се прави като съм такова дистресохоличе! Като се хванах онзи ден да направя картичката за 8-ми март, просто ми тръгна и направих едно АСТ и една картичка в бонус.

АТС-то ще е за играта във форума на Картичкофуриите. Сега е момента да се включите в тазмесечната размяна на АТС там. Надявах се да мога да направя още поне 2-3, но ще види как ще съм с времето и вдъхновението.




Картичката пък изненадващо не на вълна Хелоуйн. Раничко е, знам, но просто така ми дойде. Много исках да пробвам да направя нощно небе и тя картичката просто сама си стана.


Лека и спокойна вечер от мен
Ем


1 коментар:

  1. Къде съм бляла пак, че чак сега го виждам това небе? Хареса ми много, Ем, представих го вместо с прилепи с блещукащи звездици и една падаща такава за да си намислим по едно желание....

    ОтговорИзтриване