сряда, 6 март 2013 г.

За деня на жената

Здравейте!

Тези дни съм затрупана с работа по АТС проекта и не ми остана много време за картички. Все се занимавам или с клипчета или с организация и само си трупам или трупан АТС-та, нищо че албума вече го няма. Но ето, че идва 8-ми март, а аз имам доста хора на които да пращам картички. И както винаги аз всичко правя в последния момент, та даже няколко дами ще ме извиняват, но ще си получат малко със закъснение картичките. Какво да се прави малко ми е това 24-часово денонощие. Крайно време е да се преместим на Меркурий, където едно денонощие май беше към 60-тина дена :))))

Но стига съм ви бърборила, да минем на забавната част, а именно картичката. Днес съм ви приготвила една много семпла и изчистена картичка за една дама, която вече е горда баба. За направата й ползвах техниката на маските и реално моята картичка е само едно картонче сгънато на две. Ако не сте запознати с тази техника може да разгледате подробното описание на Кати, която е направила уроче стъпка по стъпа в рубриката на Картичкофуриите "Моята любима техника". Аз съм принципно голям фен на мацането с дистрес мастила и съм много запалена по този тип техники, но еднослойните картички винаги ми създават проблеми. Все нещо ще се мръдне в последния момент или ще мацна и ще зацапам всичко... А лошото е, че няма как да го резнеш малко тук и там, да го сложиш на друга основа и всичко да е супер. След доста усилия, все пак се преборих с една еднослойна картичка. Другите две не знам дали ще се престраша да ги покажа, че голяма мацаница станаха! Е, пак се получи нещо горе-долу приемливо, но съвсем не е идеално. Та за сега ви показвам само най-сполучливия си опит :)



Гуш 
Ем

2 коментара:

  1. Ем, прекрасна е! Нежна и дълбоко чувствена картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. О, Ем, чудесна е. толкова обичаща, толкова съвършена. Много ми хареса. :)ххх

    ОтговорИзтриване