неделя, 17 март 2013 г.

Още за дистреса

Привет на всички в този късен час!

Ето, че най-накрая успях да завърша поредното клипче от забавата. В тази тема ще си говорим за печатане с дистрес мастила. Както знаете дистрес мастилата са уникални в много отношения и печатането е едно от тях.
С дистрес мастилата може да се печата по същия начин като с обикновено мастило, но трябва да имате предвид, че плътните части на изображението ще станата на петна като избелели от времето. 



Интересна техника, уникална за дистрес мастилата е печатането "дъга". Без много усилия и без да си замърсявате мастилата може да печатате разноцветно. 


А ето и самото клипче. Надявам се да не ви отегчи твърде много. Ще се радвам да чуя отзиви и коментари и разбира се с нетърпение очаквам да видя всичко, което направите :))) А ето и групата на Дистресохолиците във Фейсбук. Винаги приемаме нови членове с отворени обвтия!



Гуш
Ем

10 коментара:

  1. Нямаш спирка, Ем... Отново страхотно клипче и техники. Само да завърша поканите и започвам моите ATC- та и тестване на всичко показано до тук в клипчетата... Благодаря от сърце за поредното клипче. Чакам с нетърпение следващото :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чакам аз да видя :))) А иначе много се радвам, че мога да съм ви полезна :)

      Изтриване
  2. Аз също искам да благодаря много на Ем за поредното клипче. Аз моите АТС за забавата смятам да ги правя бродирани - все пак това най-добре умея и това ме представя като крафтър /ако изобщо аз се броя за такъв/. Но дистерс мастилата са ми мерак и определено съм на път да се сдобия с такова. И тук идва и въпросът ми на абсолютно начинаещ в областта на мастилата изобщо - дъската върху която работиш от какъв материал е? И съответно как и откъде мога да се сдобия с такава?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз работя върху една много обикновена дъска, просто ми е то страшно много време. Тя се води дъска за пластелин и ги имаше в Джъмбо. За дистрес мастилата важното е повърхността да е гладка и лесно да се чисти. Може дори мушама да ползваш. принципно има дъски, които са специално за крафтъри. Не тях може да се реже, имат разграфяване, за да е по-удобно. в магазина имаме такива. Може да видиш на клипчетата в канала на Двете елши. Тя е една розова от едната страна и лилава от другата. Много удобно нещо, защото са така направени, че да не ти се плъзгат и да ти бягат, както прави моята. В момента няма, но Рали непрекъснато зарежда, та може да следиш в магазина :)

      Изтриване
  3. Отново страхотни АТС-та и много полезно уроче, Ем. Аз вече съм зарибена и поисках позволение за присъединяване към групата на достресохолиците във Фейсбук :).

    ОтговорИзтриване
  4. Много полезно уроче..тези техники много ми допадат ..до сега не съм се пробвала с дистрес мастила , (само с други).. но тук се получават доста повече ефекти- което е ценното според мен.и вече ми се "образува нетърпение" да се снабдя с поне 2цвята ,та да се пробвам..-))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвай, ще видиш колко много ще ти хареса! Аз за това обичам толкова дистрес мастилата има толкова много забавни неща, които може да правиш с тях!

      Изтриване
  5. Ем, много полезно и интересно уроче. Научих някои нови неща, които ще изпробвам в най-скоро време. Благодаря за приобщаването към дистресохолиците:) Наистина е бързо и безвъзвратно пристрастяване! С радост ще присъствам и на работилничката ти на 20 април! Чакам с нетърпение да те видя и на живо:)
    Гуш от мен и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, и аз нямам търпение да видя и теб и всички останали с които разстоянието ни дели :) Вече броя дните до 20-ти :))))

      Изтриване