петък, 4 септември 2015 г.

Къде изчезнах и ново клипче

Привет от мен!
Доста зачезнах и сигурно си мислите, че съм била на прекрасна лятна почивка на някое хубаво местенце. Ех, де да беше така! Това лято нещо много ни удари на болест. Цялото семейство не се спряхме да боледуваме, че и известно време бяхме в болница. Малката прави някакви бронхоспазми, чак се задушава и естествено много ме наплаши. А мъжът ми и свекървата бяха за по 10 дена в болница с тежки вирусни пневмонии. Бях изпаднала в някаква депресия, защото само някой да кихнеше и аз си представях  как ще ходим в болница! Абе много тежко лято беше. Чак се радвам, че свършва. Та нито имах време, нито настроение за майсторене. За това и изостанах с моя прекрасен план да пускам ново клипче всеки петък. Е, дано болестите да ни оставят на мира за малко и да мога да си вляза в крачка. Имам толкова много планове за клипчета, само и време да имам :)

За сега мога да се похваля, че най-накрая качих третата част на клипчето със страничката Природа. Готово е от седмици, но просто не стигах до там да го кача. Та сега вече може да изгледате цялата поредица.





Както винаги ще се радвам много на вашите коментари и отзиви!
Красив и много креативен уйкенд от мен
Ем

Няма коментари:

Публикуване на коментар