понеделник, 15 юни 2015 г.

Приказен бал

Сезонът на баловете е в своя разгара, а какъв по-прекрасен подарък за една абитурентка от кокетен албум, в който да съхрани спомените от това вълнуващо събитие. Този албум направих специално за една чаровна млада дама, която обича лилавото. Той е от тип албум с гръбнак от панделка. Това е един от най-любимите ми модели албум, тъй като изглежда много ефектно и в същото време е много функционален. Корицата, разбира се, е в тон със събитието, като за целта използвах едно готов манекен от бирен картон, който „облякох“ с панделка и дантела, за да стане наистина официален бален тоалет. Като допълнителен акцент добавих цветя от мълбери хартия и няколко елемента изрязани с машината за рязане и релеф. Типично в стила на интерактивните албуми вътре всяка страничка е различна и раздвижена. За да не стане твърде еднообразно добавих и малко нежно розово към цветовата ми комбинация, но основният акцент бе лилавото.
Това е един наистина уникален подарък“, каза майката на абитуриентката, когато й го показах. Направо ми разтопи сърцето! За мен винаги е голямо удоволствие да знам, че това, което съм направила е харесало на получателите си. 










С този албум ще се включа в предизвикателството на Хартиени вълшебства - 1,2,3.........12



Няма коментари:

Публикуване на коментар