четвъртък, 4 септември 2014 г.

Време за наградииии!

Като всички хубави неща и петъчното парти приключи. Много благодаря на всички, които се включиха и специални благодарности на дамите, които ми пратиха подаръчета. Страшно ме зарадвахте, момичета! Благодаря ви от сърце!

Явно моето парти доста ви затрудни и много съжалявам, че не можаха да се включат повече хора! ;(  Обещавам да си отбележа за следващия път да съм по-либерална ;)
Така, нека да преминем към частта с подаръците, защото знам, че и на вас тя ви е любима ;) Ако зависеше от мен на всички бих раздала подаръци, но за жалост не ми стига времето... Какво да се прави, денонощието е само 24 часа :)
Та ето ги и трите щастливи дами, които рандом генераторът избра.

Първата награда е за смелите души, които експериментираха с черни котки и фатални дати. Това беше едно доста сложно предизвикателство, но много се радвам, че видях тези страхотни проекти! Наградата отива при....


Петя!


Втората награда е за тези, които обичат да майсторят по-традиционни неща и тя ще замине при...


Цвети!

Накрая, както знаете имаше една специална награда, за тези от вас, които ми оставиха толкова мили коментари в блога. Тя ще е за....


Катя Ковачева!

Честито на победите! За жалост, не можах да смогна да ги пратя преди да замина за вилата и доста се забавих, но ще гледам при първа възможност да разпратя наградите.  :)

Пожелавам ви прекрасни почивни дни
Гуш
Ем

1 коментар:

  1. Оооооооо, страхотно! Много се радвам, че ще получа наградка и много, много благодаря, Ем! Удоволствие беше направата на картичката за теб - бъди жива и здрава и все така креативна!

    ОтговорИзтриване