вторник, 8 октомври 2013 г.

Таг за Коледната размяна

Привет!

Сега ще ви покажа едно тагче за нашата Коледна размяна, както и едно кратко уроче с инструкции как да си направите този таг, от начало до край :)

Какви са условията, на които трябва да отговарят тагчетата в Коледната размяна?

  • Всяко тагче трябва да е с размер 8 на 16 см или близко до това - моят таг, понеже си го направих сама е точно с тези сантиметри. Ако си купите готови основи за таг, трябва да вземете тези, които са означени като номер 8. Това е приблизително 15,9 на 7,9 см, което също отговаря на условието.
  • Трябва да е Коледно, защото все пак размяната е Коледна - естествено не е нужно да е традиционна Коледа. Може да направите и розово тагче стига да е в духа на сезона. Аз избрах моето да е снежно и заледено :)
  • Трябва да украсите и задната страна на тага (не е нужно да е нещо специално, може да с дизайнерска хартия или печати, но не я оставяйте "празна" ) - моята задна страна на тага украсих с джобче и дизайнерска хартия
  • Трябва да сложите панделка/дантела/канапче/рафия или нещо от този род - аз избрах да сложа малко дантела
  • И сега идва веселата и интересна част към тези тагове - всеки трябва да има поне едно джобче, без значение какъв размер и къде, в което да има поне две етикетчета. Размерът на етикетчетата също зависи изцяло от вас, като ако искате може на едно от тях да сложите името/ника/блога/Фейсбук профила си - моето джобче е на гърба на тага, но може да позиционирате вашето където ви хареса. Ако си правите собствен таг, джобчето може да е самия таг. Не знам дали го обясних правилно и до коклко ме разбрахте, но съм намислила да направя един такъв, така че ще имате нагледен пример. 


А ето как изглежда и гърбът.


Приготвила съм ви едно клипче, което е с много лошо качество, но мисля че основната идея се разбира :)




Надявам се скоро да имам време и да завърша още няколко тагчета, които да ви покажа. Ако имате някакви въпроси относно условията за направа на тагчетата или нещо друго, знаете че винаги съм на разположение :)

Гуш
Ем

4 коментара:

  1. Страхотно тагче Ем! И страхотно уроче! Искам да попитам- за лепилото-какво е най-добре да се използва? Ако лепя повече пластове хартия с двойнолепящо тиксо-на места ми се разлепва. Сухото лепило също не държи много. А това дето е като силиконово, с което се лепят всякакви метални, дървени и др. подобни материали,ако е на по-голяма площ ми огъва хартията. Явно нещо не правя точно както трябва. Може ли да ми дадеш съвет? Предварително благодаря.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз ползвам силкионово лепило, това е Anita's tacky glue и съм много доволна. когато е по-тънка хартията гледам да слагам съвсем малко, за да не се набръчка. Иначе всичко друго почва да се разлепва след време. Дано това ти помага!
      Гуш
      Ем

      Изтриване
  2. Никога не съм правила таг, но след твоите обяснения, Ем, изобщо няма да се затрудня, напротив струва ми се, че ще ми станат любими. Благодаря, Ем.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също не съм правила но май ще се пробвам и то в най скоро време.Ем благодаря ти за урочето.Беше ми много интересно и полезно.Гуш

    ОтговорИзтриване