вторник, 29 октомври 2013 г.

Б като баба

Привет!

Надявам се всички се радвате и наслаждавате на прекрасното, макар и необичайно хубаво време. Аз лично използвам всяка свободна минутка да съм на вън с Елито, което не оставя много време за писане в блоговете, но пък е толкова забавно!

Днешната публикация е покана за новото ни предизвикателство в Щурите предизвикателства. Темата е много забавна и съм сигурна, че ще ви хареса. Кръстили сме я B is for.... или Б като... Идеята е да ползвате поне три елемента започващи с буквата  B или на български с Б. Спонсори този път са ни забавните Dr. Digi's




А ето какво сътворих аз използвайки blue, brown, banner, buttons или ако ползваме българския вариант - баба, банер и бежаво. 

Веселата плетяща баба е печатът Knitty Nora и лично на мен много ми допадна и веднага ме грабна. 




Гуш 
Ем


1 коментар:

  1. Много готина баба, наистина! Разбирам защо те е грабнала!
    А времето, ах времето... е разкошно! Наслаждавайте се на хубавите разходки! :)

    ОтговорИзтриване