понеделник, 30 август 2010 г.

Нова традиция!

Оказа се, че аз вече съм създала нещо като малко състезание между приятелките ми във Фейсбук. Цялата работа започна през юли, когато една приятелка имаше годишнина от сватбата. Понеже не можахме да се видим на живо на самия ден, аз снимах картичката, която й бях направила и я пуснах на стената й във Фейсбука. И ето, че сега, когато друга моя добра приятелка прави 7 години с гаджето си, когато й подарих картичката предназначена за нея и нейния мъж, тя ми заяви изненадано "Ама нали ще я качиш и във Фейсбука, защото на Вики картичката я качи!". И какво се оказа - много е интересно да ти пускат на стената ръчно правена картичка специално за теб заедно с пожеланието. Аз си мислех, че това е единичен, изолиран случай, но ето че днес още една приятелка ми заяви, че задължително трябва да кача картичката за рождения й ден във Фейсбука. Защото, разбирате ли, не може другите да имат, а тя - не! Та вече създадох нова традиция - да се качват картичките във Фейсбука и после да се подаряват на живо! Цялата работа ми е ужасно забавна, но в същото време и съм много поласкана, че толкова много се харесват моите картички.
Та след като ги качих във Фесбука, да ги кача и тук ;)

Ето това е картичката за годишнината


А тази е за РД-то

5 коментара:

  1. Много са сладки, Ем! Чудесна традиция! :)

    ОтговорИзтриване
  2. ами те са толкова хубави и сладички,как да не искат да се кипрат с тях,другите ще им завиждат..много са хубави картичките

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни картички! Кой не би искал да се похвали на всички, че е получил такава :)! Макар че ако бях на твое място лично аз, която съм по изненадите, нямаше да обичам много-много тази традиция. Но какво пък, важни са приятелите :).

    ОтговорИзтриване
  4. Ем, прелестно сладки и хубавки са, и двечките.
    Аз също предпочитам да подаря и тогава да покажа, но щом приятелките ти предпочитат така, значи всичко е ок.
    Желая ти хубав ден!

    Много усмивки, Рени

    ОтговорИзтриване
  5. И двете картички са невероятни!!!

    ОтговорИзтриване