събота, 19 декември 2009 г.

Коледно настроение!

Аз винаги съм била от хората с най-много коледно настроение. Винаги първа се захващам да организирам всичко, винаги аз правя украсата, винаги аз изваждам диска с коледни песни и на всички насаждам весело чувство.
Не знам защо, обаче, тази година нямам никакво коледно настроение. То просто се изцеди от мен някъде задено със силите ми. дори още не съм направила коледната украса, а и най-вероятно няма да я правя аз (това ще ми е за първи път!!!). Явно тази година дори моето необятно коледно настроение намери дъното си.
И въпреки това има някои малки неща , които все още ме радват. Взех си едно прекрасно преспапие, като тези то дено време - с много сняк и срасиви фигурки. А което беше много странно първата картичка, която направих беше коледна. Не знам защо, просто така ми дойде. И понеже до сега никога не бях правила картички не знам дали се е получила добре или зле, но пък на мен много ми хареса.





Това е първата ми картичка, така че като всяко първо нещо, очаквам следващото да е много по-добро. А понеже се познавам и знам, че съм голям перфекционист, мога съвсем спокойно да кажа, че ще има какво да гледате за напред.







Няма коментари:

Публикуване на коментар