неделя, 29 септември 2013 г.

Сватбата на най-добрата ми приятелка

Тази година се омъжи най-добрата ми приятелка. Нали знаете в училище като малки как всяка седи и обяснява каква ще бъде нейната сватба и се почват едни изказвания от типа на "Ти ще си ми шаферка, пък ти ще си ми кума, пък сватбата ще е еди си къде и ще изглежда еди си как..."? Е, преди 10 години Рая ми каза "Ти ще си ми кума". Тогава дори не знаехме кой ще е младоженецът, но беше ясно коя ще е кумата. Така и стана. Когато обявиха годежа си аз веднага бях поканена за кума. И както се разбра в последствие, аз се оказах кумата мечта, защото се погрижих всичко на тази сватба да е перфектно! Очакват ви един голям куп снимки и много красоти, защото тази сватба я правих сякаш аз ще се женя.

Да почнем по ред си с поканите. Всичко трябваше да е в дантела, перли и злато, това си избра моята булка за тематика на сватбата. Тези от вас, които следят във Фейсбук ще си спомнят моите дилеми с текста на поканата, който държах да е златен. Мислих много варианти, защото исках да е перфектно и тук е момента отново да благодаря на Мигито! Тя направи по поръчка печат с текста на поканата, който след това за направих със златен ембосинг. Стана точно така както го исках. Ефектът "Уау!". Самата покана решихме да е много изчистена с едно разкошно дантелено цвете като акцент и малко перлен златист картон, който също ембоснах, но с прозрачна пудра. Та ето ги и тях - поканите:






А така изглежда текста вътре:



Както винаги поканите са най-трудното нещо, останалото сякаш само си става :)
Продължаваме с кошничка с късметите отново в дантела и перли:






 Сега да ви покажа и украсата в ресторанта, както и подаръчетата за гостите:













Това са подаръчетата, саксийки с цветя, които оцветихме в златно и украсихме с дантела


А ето и как изглеждаха тейбълките:



 Толкова с украсата, да минем на картичките. Направих две, едната от мен, а другата от шаферката, което си поръча една специална закачлива картичка. Понеже на моминското парти много се майтапехме с това как на последната си почивка младоженците са минали покрай едно блато, та тя поиска картичка с сватбени жаби. Оказа се, че в нета наистина има всичко, това включително, та ето ги двете картички:



The first card will go in the following challenges:


За десет оставих моя "шедьовър", подаръкът ми за младото семейство. Моделът на кутията видях в едно уроче на Кати Орта и веднага се влюбих в него. Голям зор беше да направя кутията от нищо, до сега не бях правила подобен проект, но си заслужаваше изцяло. Ето я и нея, кутията за сватбени спомени.



Идеята е в нея да се приберат всички спомени от сватбата - картички, късметче, някоя тейбълка, цветенце от букета и каквото още булката иска да си запази за спомен. 



Както видяхте има и чекмедже, а в чекмеджето - скрапбук албумче за снимки. Няма да е истинска кутия за спомени, ако няма къде да се приберат най-красивите снимки, нали? Разбира се, албумчето отново е в целия стил на сватбата с перли, златно и много дантела :)









Е, това беше! Като финал ще сложа и една снимка от сватбата, да ме видите каква хубава кума бях (ама съм скромна...)



Гуш 
                                   Ем                                  

16 коментара:

  1. Ех, Ем, всичко си е прекрасно. Като на сватба. :) Личи си колко много труд и любов си вложила във всеки един детайл. Знаеш кое на мен ми грабна най-много окото, не защото другите неща не са красиви, просто ние сме увредени. :)))) Албумът и кутията са прекрасни. Браво и пак браво! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм същата, какво да ти кажа, от всичко най-много тях си харесвам! А и в тях най-много време и вдъхновение вложих сякаш или поне така ми се струва :)

      Гуш
      Ем

      Изтриване
  2. Ем, страхотна работа си свършила! Всичко е толкова красиво и нежно! Наистина кума мечта. Няма и нужда да бъдеш скромна, изглеждаш прекрасно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, мерси, Маги! Аз за това много се притеснявах понеже не бях спала две или три седмици подред, та е хубаво да знам, че не съм изглеждала като зомби хахахаха

      Гуш
      Ем

      Изтриване
  3. Дивни, пажљиво направљени детаљи за венчање! Одушевио ме албум, свака част за труд! Честитка је такође дивна, хвала ти што учествујеш у изазову на блогу Изазови и слаткиши (Challenges and Candies)
    Јасна и тим Изазови и слаткиши

    ОтговорИзтриване
  4. Леле! Ем, любимите хора вдъхновяват, нали? Твоята приятелка трябва да е много щастлива, защото ти си и дала възможност да изживее сватбата-мечта. Поздравления за ОГРОМНИЯ труд, за таланта и любовта,които си вложила в проекта!

    ОтговорИзтриване
  5. Да има завиди човек на младоженците за тази кума! То е ясно, че не си спала, но резултатът е повече от очарователен!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасно си се справила със задачите на кума. Най-много ми хареса кутията и албумчето в нея. Страхотна идея и невероятно изпълнение :)!

    ОтговорИзтриване
  7. What a lovely weedding and projects!

    Thank you for joining us this week at Docerela Creations

    Catarina

    ОтговорИзтриване
  8. Ох Ем, направо ми се напълниха очите с красоти. Да ти призная прииска ми се и аз да присъствам на такава приказна свадба.Приятелката ти е голяма късметлийка с такава добра душичка като теб.Невероятна си!На мен също ми хареса кутийката и албумчето.Всичко правено с любов и старание е ценно и прекрасно.Гуш-гуш

    ОтговорИзтриване
  9. Прелест, Ем. Истинска, романтична, красива приказка. Много, много труд си вложила, но си създала цял един малък свят, който съвсем сигурно ще съхрани спомените от чудния ден. Браво, искрени адмирации :)ххх

    ОтговорИзтриване
  10. Wow what a beautiful story and your creations are gorgeous. I think you have created a way to capture those special moments and rekindle a memory for years to come. Well done! We at Mema's Crafts would like to say thanks for taking time to visit and play with us. Come back again real soon and play again.

    ОтговорИзтриване
  11. Oh my goodness. Your projects are amazing and your card is so gorgeous! Love the texture that you created on the teddy bear couple. Thank you for coloring along with us at Chocolate, Coffee and Cards.

    Nadja

    ОтговорИзтриване
  12. Beautiful things you made. Good job!
    Thank you for playing with us at "Izazovi i Slatkiši"!
    Hugs, Andreja

    ОтговорИзтриване
  13. Beautiful decorations! Nicely done! Thanks for joining us over at Docerela Creations! DT Member Carri~Abusybee

    ОтговорИзтриване
  14. Beautiful card and the image is so cute... Thanks for sharing it with us at CC&CC...

    ОтговорИзтриване