понеделник, 16 септември 2013 г.

Есен е!

О, я вижте вие! Не ми се беше случвало от доста време на сам два поредни дена да пусна публикация! Дано това не е някакво изключение, а да се задържи като по-честа практика :))) Не, че нямам какво да ви показвам, напротив, имам тонове новинки, просто нямам време да обработвам снимки и да пиша постове. С палаво бебе в къщи е така.

Тъй... сега да преминем към същината на поста днес... Есента иде хора! Колкото и да не ми се иска лятото да си отиде, нямам търпение да дойде прекрасната златна изпъстрена в багрила есен, а след това и зимата с прекрасните Коледни празници. Но за сега е само есен! Прекрасна, топла есен! Изпълнена с разкошни цветове. Именно тази разкошна палитра от цветове ни вдъхнови да направим днешното предизвикателство в Щурите предизвикателства. Надяваме се, че ще се вдъхновите от тази разкошна цветова комбинация и ще ни зарадвате с вашите проекти.

Ето какво сътворих аз - едни есенен таг.


Печатчето на прекрасната есенна фея, както и надписа са ни предоставени от нашите мили спонсори от StampArt Design by Kathryne. Влюбих се в този сладък печат, който носи топлото име Autumn Blessings.



А като прекрасен десерт ви оставих една страхотна новина - Щурото предизвикателство си търси нови креативни и лъчезарни попълнения към дизайнерския екип. Ако обичате дигиталните печати и искате да работите в един прекрасен екип - тази обява е определено за вас! Подробности може да прочетете тук.

Пожелавам ви един прекрасен есенен ден
Гуш
Ем


4 коментара:

  1. Прекрасен таг Ем.Много ми хареса ефекта който си направила на крилцата и на листенцето.Много сладка феичка.Адмирации!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красив и в страхотни цветове! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ем, великолепен таг, с който успя да ми припомниш, че колкото и да не ми се иска да идва есента, все пак и тя има своята красота, очарование и... някой и друг топъл ден, през който да можем да се порадваме на топло слънчице!

    ОтговорИзтриване