неделя, 15 септември 2013 г.

Всичко е добре, когато свърши добре!

Привет на всички!

Страхотни новини - албумчето се намери!!! не мога да ви опиша колко се радвам :))) Много благодаря на всички за стискането на палци и за тоновете позитивна енергия, която изпратихте насам!

Надявам се, сега след тази доста дълга пауза, отново да тръгнем с пълна пара по списъка. Знаете, че с голямо нетърпение чакам албумчето да се върне отново при мен :)

Още една прекрасна новина е, че ми оправиха лаптопа и то без да се налага да преинсталират всичко. Казах ви аз, че тази позитивна енергия има сила! И както ви обещах, ще споделя малко снимки от ваканцията в планината, а след това ще ви покажа една хартиена красота.

Какво да ви разкажа за ваканцията?! Ваканцията си я изкарахме чудесно! Чист въздух, огромна тераса и много разходки :) Много обичам планината. Може би защото съм израсла всяко лято на планина, а може би защото просто ми е в кръвта.

Но как човек да не хареса това?













Жалко само, че свърши толкова бързо! Но догодина пак :)

А сега, след малкото фото отклонение, да си дойдем на крафтърската дума. Пак ще е нещичко старо, на пък хубавко :)

Това са поканите за РД-то на Елито. Да, знам, трябваше да ги покажа преди месеци, но все не стигаше времето и аз все с нещо друго се занимавах и то така си отлетя. Та ето ги най-накрая поканите и подаръчетата за гостите. Имаше и тейбълки и вятърни мелнички за гостите, но тях просто не успях да снимам в бързината.





Подаръчетата за гостите баяа от малките книжки, които преди време ви показах как се правят. 



Е, толкова от мен! 
Ще се видим утре, защото както знаете отново ще ви предизвикваме в Крейзито с нова забавна тема.
Лека и спокойна неделна вечер!

Гуш
Ем


5 коментара:

  1. Много се радвам , че албумчето се намери мила :)
    Виждам , че и ваканцията е минала идеално,,,това да се чува :))))))Малката е голяма сладурана, идва ми да я намачкам хубаво !
    Поканите са много сладурски, а в албумчетата ми останаха очите.Много харесвам такива мънички нещица :)Накратко казано, всичко е прекрасно :)))))

    ОтговорИзтриване
  2. Знаех си!!! Браво, Ем, радвам се, че всичко пак влезе в релси :) Стискаме палчета да няма вече такива препятствия :Р

    ОтговорИзтриване
  3. Страшно много се радвам,че албумчето ще продължи своят път. Прекрасни снимки. Елито толкова е порастнала. А поканите и подаръчетата са чудесни. Целувки!

    ОтговорИзтриване
  4. Само добри новини-браво, Ем!!! Радвам се ужасно много, че албумчето се намери и мисията ще бъде завършена до край.
    Малката госпожица е невероятна чаровница - нека да бъде много послушно и добричко детенце, а картичките и подаръчетата са РД-то са просто чудесни!
    Гушки и от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Разбира се! Знаех си, че ще се намери и да, позитивната енергия винаги върши работа! :)))
    Поканите и подаръците от рожденият ден са много красиви!
    А малката принцеса е страхотна бонбонка! ХХХ

    ОтговорИзтриване