вторник, 6 октомври 2015 г.

Комплекти карти за журнал

Здравейте, приятели!
Днес пак ще ви досаждам с поредното клипче-ревю. Надявам се, че не не ви е писнало прекалено от тях! Но лично аз, винаги съм намирала такива клипчета за изключително полезни. Напоследък много рядко инвестирам в хартии или други нови за мен продукти, преди да съм изгледала 2-3 клипчета с ревюта. Така съм сигурна, че това което си вземам наистина ще ми върши работа. Снимките и описанията на продуктите много рядко показват всичко, което влиза в комплекта или пък всички десени, в блокчетата с хартии. Естествено, не съм се отказала, нито смятам да спирам да ви показвам и забавни техники, клипчета стъпка по стъпка и техники за ползване на нови продукти на пазара. В този ред на мисли, очаквайте в петък клипче *за скрапбук албумче от два листа дизайнерска хартия, което мисля, че много ще ви хареса ;
А сега, обратно към картите за журнал или - journaling cards. Основното им предназначение е да се ползват за така наречения project life (ще ви разкажа подробно за него в отделна тема и ще ви покажа моята интерпретация). Като цяло представляват удобни декоративни елементи за скрапбук странички и албуми. Трите комплекта, които ще ви покажа днес са от колекцията на Teresa Collins за We R Memory Keepers, а именно Snapshots, Archived и Hello Life. Много харесвам нейния стил и мисля, че тези карти ще паснат идеално на албума, който правя. Тук е момента да благодаря на Нели от UAU.bg, за това, че бе така добра да ми ги внесе. По принцип те не се внасят в Бг и мислех да си ги взема от чужбина. Това ми беше голямо улеснение.
Нямам търпение да започна да майсторя с тях, а за сега ви оставям да погледнете какво всъщност представляват тези сетове.



Гуш
Ем

Няма коментари:

Публикуване на коментар