сряда, 14 януари 2015 г.

Winter wonderland

Привет!
Тези дни бях супер заета, защото по празниците пи нас беше доста тегаво. Свекърва ми беше в болница за 10 дена и сега все още се опитвам да наваксам с изостаналата работа. Та тази картичка трябваше да публикувам педи седмица, а трябваше да я изпатя миналия месец... е, не се получи така, но нали знаете - по-добре късно от колкото никога ;)
Тази картичка получи моето късметче в Коледната размяна на Картичкофуиите. (не случайно ви казах, че е доста закъсняла). Правих я както винаги в последния момент, много на бързо. И понеже много бързах хванах първото, което имах под ръка, а именно комплекта от Зара. Помните ли онази размяна, която организира Ани? Е, на мен ми останаха доста неща от комплекта, който ми пати Зара и като тръгнах да майсторя тази картичка просто го хванах и взех нещицата от там. Изненадващото е, че пак ми останаха разни работи от този комплект, но мога да кажа, че доста добре го оползотворих ;)

Прелестната картинка, която ползвах за картичката е на The Paper Shelter - Holy Night.


Обожавам техните печати! Едно, че са много красиви, и изключително добре нарисувани и две - когато си купиш печата, той идва в един голям комплект, където се съдържа както оцветен така и само контур. Тази девойка ме беше пленила още като я видях за първи път и за мой късмет се оказа един от печатите, който си взехме за настоящото предизвикателство в CCH - Копчета. Непременно се отбийте там, ако вече не сте го сторили ;) Та когато се оказа, че по спешност трябва да правя картичка за моето късметче (и там беше една много забавна история с едно смешно объркване), реших с един куршум да гръмна два заека и да патя вдъхновителната си картичка на моето късметче от размяната.

Е, след толкоз обяснения все пак да ви покажа и картичката ;)



И понеже моята зимна приказка е един вълшебен снежен ден ще я покажа и в Хартиените вълшебства

Пожелавам ви един прекрасен ден
Гуш
Ем



Няма коментари:

Публикуване на коментар