събота, 18 януари 2014 г.

Тагче книгоразделител

Привет, на всички!
тази публикация е породена от прекрасното предизвикателство на Кати в Картичкофуриите. Аз непрекъснато майсторя нещо, но много рядко правя нещата за себе си. Винаги са за специален повод или скъп човек. От много дълго време се каня да си направя книгоразделител. Аз много обичам да чета и когато имам свободно време винаги го запълвам с някоя хубава книга. И все се каня да си направя нещо специално и красиво за мен и все не се захващам или не остава време. Но сега вече реших, че няма да отлагам и най-накрая си направих книгоразделител за мен.

Как се роди идеята за таг книгоразделител? Ами много просто - нали все с тагове се занимавам и реших, че ще е много забавно ако и книгоразделителят ми е таг. След това нямаше как да не сложа любимата си фраза а именно - "Between The Pages Of A Book Is A Lovely Place To Be" - какво по-подходящо за един книгоразделител. За предната част пък, използвах една идея която видях от Вики. Ако не сте гледали нейните страхотни клипчета, непременно се отбийте и ги разгледайте. Наиситна са много вдъхновяващи. Та за една от страничките на арт журнала си, тя беше направила купчина стари книги. Толкова ми хареса тази идея, че още тогаза се зарекох да я претворя някъде и ето, че идеалният проект за купчината книги дойде. Е, нейната купична е много по-хубава, защото е тризимерна. Аз, обаче нямаше как да направя гръбначетата на книгите огънати, защото щяха да се сплескат в мига в който започна да ползвам творението си по предназначение. Все пак, дори така плосички създават страхотнотно усещане, не мислите ли?








Реших, че може да ви е интересно да видите как го измайсторих от начало до край за това докато го работех направих и едно клипче. Дано ви хареса! Ще очкавам коментари и мнения и най-вече искам да знам дали описанието на проекти от до ви харесва или предопичтате да гледате само конкретни техники.


Толкова от мен за днес!
Утре ще ви покажа картичката, която измайсторих за размяната по желание инициирана от Деси. Ако още не сте се записали - сега е момента да идете тук и да си кажете желанията ;)

Гуш
Ем

2 коментара:

  1. Ем, много ми хареса идеята :) и аз съм се заглеждала в такива купчинки книги, но не съм се захващала да ги правя. А имам толкова много изрезки, които само си трупам и се чудя какво да ги правя. Срахотно се получи както винаги. На мен ми е интересно да гледам клипчета и само за направата на нещо, не е задължително да е техника. Благодаря ти че го сподели :)

    ОтговорИзтриване
  2. Видях го аз и наживо :) този красив разделител. Хайде да ти е честит Ем и да си намери местенце в купчица интересни книги :)

    ОтговорИзтриване