неделя, 15 декември 2013 г.

Коледна размяна на тагове - клипчета част първа

Привет, приятели!

Най-накрая стигнах до обработка на клипчетата с вашите тагове. Много се извинявам за забавянето, но имах толкова много работа тези дни, че просто нямаше кога да ги обработя.

Е, суровият материал излезе над час и половина, та съм решила да го разделя на няколко клипчета, за да ви е по-лесно да ги гледате.

Съжалявам, че фокусът не е много добър и кадърът малко трепери. Това е защото вече си имам нова камера, но за жалост все още не съм й намерила подходящ статив. Та всичко съм снимала с една ръка, а с другата показвам, та малко фокусът е ляво центриран, но мисля че се вижда всичко важно ;)

Днес успях да довърша обработката на първите три клипчета, та именно тях ще ви покажа.






Много съм доволна, че вече почти всички пратки с тагове стигнаха благополучно при получателите си. Аз няма да мирясам докато не се уверя, че и последната пратка е пристигнала.
Тук отново искам да благодаря на всички, които се включиха! Да знаете, че страхотно ме зареждате с положителна енергия и така ме радвате, че просто не може да се опише с думи! Вече замислям размяната за 8-ми март - гответе се ;)

Приятно изкарване на почивният ден утре!
Гуш
Ем

3 коментара:

  1. Уникално изживяване е разглеждането на тази толкова разкошна и празнична колекция (е, добре, де част от нея;). Поглъщам я с нескрито възхищение и огромна радост, че хората творят толкова красота и добро. Нямам търпение да ни покажеш и останалата част. Ем, благодаря че се наемаш на тези мащабни неща. Организирането и логистиката им е безумно тежка. Бъди сигурна, че се оценява високо. А на момичетата и момче(тата -може би не само едно) искам да кажа - бъдете винаги все така вдъхновени, все така изразяващи себе си и даряващи радост. Дарявате радост. С обич за всички :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно, Ем! Представям си какъв кеф е било да ги видиш всички на куп!

    ОтговорИзтриване