вторник, 3 септември 2013 г.

Bingo

Привет, приятели!

Забравихме се през тези почивни дни! Все не ми оставаше време да седна и да пиша, а имам толкова много неща да ви показвам и разказвам. Но, всичко с времето си! Днес е време за предизвикателство и нека не се отплесвам прекалено от тази тема. Приготвили сме ви едно страхотно предизвикателство, а именно бинго. Така, че непременно се отбийте при нас, за да ни покажете страхотните си творения!

Наши спонсори са сладурските Stamp Fairy, които ще дадат на победителя ваучер на стойност 10 долара за покупки от техния магазин.



А ето я и моята картичка. Реших, че малко снежно настроение ще ми дойде добре след толкова жеги :)


Е, надявам се, сега да ми се отвори малко повече време и да мога да ви покажа всички красоти, с които се занимавах тези дни. 

Гуш
Ем



3 коментара:

  1. Ех Ем прекрасен е този мечо.И мен взе да ме обхваща една такава зимна вълна още от сега та незная за по натам:)))Много сладурска картичка-гуш:))

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошник сладък си сътворила, Ем! На мен пък хич не ми се ще да е зимно, но картичката има невероятен чар.

    ОтговорИзтриване
  3. Много красива и зимна! Мечо е голям сладур, а хартийките и снежинките са разкошни!

    ОтговорИзтриване