понеделник, 8 юли 2013 г.

Малките неща

Привет на всички!

Загубих се за съвсем, но какво да се прави готвех един голям рожден ден. В петък Елито стана на една годинка и разбира се в събота имаше подобаващо тържество (Снимки очаквайте тези дни). а аз като горда крафтърска майка нямаше как да не направя сума ти приготовления за този специален ден.

Но стига за това, защото за партито ще си има един отделен пост. Сега е време за предизвикателства! Този път в Крейзито сме ви подготвили една забавна и лично за мен много трудна задачка - без печати. Тези от вас, които ме познават, знаят много добре какви са ми отношенията с печатите - то е голяма любов! Имам си едно кашонче с печати и продължавам да си трупам ли трупам. За мен те са нещо прекрасно, защото донасят толкова много в един проект. И ми беше много трудно да направя нещо без нито един печат. Но вдъхновена от рожденичката, а и в разгара на приготовленията за нейния празник неусетно измайсторих тази скрапбук страничка. Тя е посветена на малките неща или онези дребни детайли около разждането на Елито. Снимкате е правена в родилния дом, малко преди да я изпишат.



Тя е съвсем изчистена. Повечето работа беше върху рамката, която е правена с дистрес напукваща боя и дистрес мастило отгоре, за да се оцветят пукнатините.



А зад рамката се крие тайно джобче, в което да прибера едно малко тагче за записки. Знаете, че аз съм голям фен на местенцата за записки. Така човек наистина може пълноценно да запази спомена уловен на снимката и да го предаде на всеки, който разглежда страничката.



Толкова от мен за днес! На финал ще ви загатна и една изненадка. Не съм забравила всички прекрасни коментари, които получих на предната скрапбук страничка и ви готвя една изненадка, която надявам се ще ви е полезна и забавна :)

Гуш
Ем

10 коментара:

  1. Да е жива и здрава и много добричка (това означава да е кротка и да оставя мама да се заиграва с хартийките си) малката рожденичка! А на теб много поводи за гордост да ти дава!
    Страничката е страхотна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, дано наистина е така, че на мама много й се майстори :)

      Изтриване
  2. Честита ти рожденичка, винаги да е здрава, румена и засмяна, и много, много щастлива! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Да ти е здраво и весело детенцето! Прекрасна страничка! Предусещам скрапбук предизвикателство :) !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, няма да е предизвикателство, че ще ми дойдат в повечко две, но надявам се пак да ви хареса :)

      Изтриване
  4. Чистито! Всички вкъщи да сте много щастливи, здрави и весели. Сграфотна стратичка.

    ОтговорИзтриване
  5. Честит ви празник и тук! Най-хубавите празници, уловени моменти и запазени спомени са това!
    Страничката е много мила и красива, и с прекрасно скрито допълнение! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, наистина са най-хубавите! Страничката е правена с много любов и за това много си я харесвам :)

      Изтриване