петък, 9 септември 2011 г.

Моят любим печат

Моят любим печат за пръв път вижда бял свят на картичка!
Това е един печат на Тим Холц в характерния за него стил на колажа. Не е много голям, но когато човек се вгледа вижда толкова много детайли, толкова пластове и пластове картини, че е просто запленяващо! Веднага като го видях се влюбих в него! Взех си го преди доста време и даже водих няколко работилнички с него, но все не стигах до там да направя завършена картичка. Истината е, че толкова си го обичам и толкова си го ценя, че исках картичката, която направя с него да е просто прекрасна и идеална! А време за това все не оставаше. И ето сега, като ми дойде реда да задавам предизвикателството в Двете елши, реших защо да не е с любим печат?! И понеже го бях измислила още преди седмици реших, че имам мноооооооого време за творене. И познайте как пак стоях до ранните часове на миналата вечер и накрая прекарах цялата сутрин в лепене на перли, за да я свърша навреме! Истината е, че много се заиграх с тази картичка! Първо с фончето, което така и не намерих време да снимам хубаво, за да си личи, както всъщност съм добавила. Защото на самата дизайнерска хартия първо отпечатах с безцветно мастило един фонов печат със старинно писмо, а после минах цялото листче с бели перфектни перли. На светлина текстът на писмото сякаш блести в перлено! Много е красиво. После почнах да работя по централното изображение. Отпечатах печата с дистрес и естествено нямаше да го оставя с бял фон, а взех три цвята дистрес мастило и направих блендата на фона. За тези от вас, които не са работили с дистрес мастила искам да кажа, че те водят до тежка формя пристрастяване! Накрая вече на всичко слагаш дистрес! И един перфектен пример за това е моето цвете. То тръгна от един метър обикновена бяла дантела. Поиграх си доста докато оцветя цялата дантела и от двете страни и то с два цвята, за да е по-интересно. Сега като си го гледам си мисля, че можеше да сложа още малко розово, но ще си запазя тази мисъл за следващия път.
И така вече с тези готови елементи си мислех, че картичката е завършена, но нещо ми липсваше. За това седнах тази сутрин и си играх да лепя една по една ситните перлички на изображението.
и ето какво се получи накрая!


9 коментара:

  1. Здрасти Ем! Първо едно огромно благодаря, че си посетила моя скромен блог и си оставила отпечатък от своето идване - коментара ти. Твоя ценя най- много, защото за мен ти си професионалист в скрапбукинга и твоето рядко появяване на моята сцена си е направо за фойерверки! Благодаря ти за оценката на картичката ми - важна бе за мен!!!
    Твоята картичка си е едно великолепие от любими цветове, нюанси и картини, които ти грабват погледа и се чудиш, кое по- напред да гледаш!Майсторството струи от всякъде и те поздравявам за вдъхновението, което винаги създаваш! Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Ем, цветето е толкова изящно... не знам как ти е хрумнала идеята за него, но... резултатът е прелестен! Любимият ти печат наистина е страхотен, заглеждала съм го на няколко пъти и аз (а вече се напълних с какви ли не печати на птици и гнезда :). Картичката е без коментар - перфектна от всякъде!

    ОтговорИзтриване
  3. Много нежна и ефирна картичка, в разкошни цветове.Цветето е е прелестно.

    ОтговорИзтриване
  4. Толкова труд си вложила.. и на снимка е много красива, но си представям "на живо" как е - като едно бижу :) А цветето е просто чудно.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Струвало си е будуването!Картичката е очарователна!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Когато човек увеличи снимката го залива една красота, която огравя екрана с прелестни цветове, страхотно подбрани и съчетани, след това го грабва страхотното дантелено цвете, оцветено отново прекрасно и за "десерт", за да може да ме се наслади достатъчно дълго - прекрасния печат, който след всяко ново вглеждане предлага нови и нови красиви изображения! Поздравления и съм сигурна, че ефекта от всичко използвано на живо е още по-зашеметяващ!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна е,толкова много мога да я съзерцавам !Поздравления и за невероятното ти решение и изпълнение на цветето!

    ОтговорИзтриване
  8. Ем, много е нежна и ефирна. Цветето е прелестно. Още от предната ти картичка с дистресирано цвете се каня да си боядисам и аз дантелка. Вече е време да пробвам. :)

    ОтговорИзтриване
  9. Мерси, момичета, за прекрасните думи! Трогнахте ме дълбоко!

    ОтговорИзтриване