четвъртък, 15 юли 2010 г.

Викторианско!


Тази седмица Рали измисли едно страхотно предизвикателство, което съм сигурна, всички ще оценят по достойнства, а именно Викторианско.
Аз лично ще си призная, че много я мъчих тази картичка, защото това не е моят стил на милички и гушкави животинки. В началото си мислех, че нямам нищо подходящо и нищо няма да стане, но след две нощи бодърстване се получи това. Мисля че стана много добре!




Ще се запитате какво съм правила чак пък две вечери?! Но ако се вгледате ще видите, че панделката е направена с топъл ембосинг. Трябва да ви кажа, че беше голямо предизвикателство да направя тази панделка, защото да ембосваш плат не е така лесно като картон. От начало изобщо не се получаваше изображение, ами цялата панделка беше златна. После пък почна да прегаря и да става черна. Голяма борба беше! Но аз държах да изглежда точно като викториански тапет и го мъчих до край!

Другото сложно се оказа картинката. Много е трудно като нямаш подходящ печат да търсиш картинка. Всичко в нета е с цвят, като старинна картина или снимка, а на мен ми трябваше черно-бяло и то като скица, за да мога да го оцветя. Не знам по какво чудо намерих тази картинка, която се оказа точно каквото ми трябваше.

И накрая мъките с прозорчето! Защо да ни е лесно и да направим обикновено квадратно прозорче, като може да ни е сложно и да правим прозорче със заврантулки?! И понеже аз нямах нищо, което да ползвам като мостра или шаблон се наложи да си го начертая, да наглася размера, да го очертая на картона и после да изрежа картона заедно с панделката. Е, тя доста се бриди, но пък аз се постарах минимално да й личи ;)

Сега ще ви открия и една мъничка тайна за роклята на девойка. ако се вгледате ще видите, че орнаментите са ембоснати със златна пудра. И ако се чудите как съм постигнала това, ще ви открия моята малка тайна. Вземате една обикновена четка за рисуване, която не ви трябва, и повтаряте частите, който ще ембосвате, все едно ги оцветявате, само че с лепилцето за хартия. След това нанасяте пудрата и тя залепва точно по очертанията, все едно е правено с печат.


8 коментара:

  1. Еm,картичката е разкошна!Видях я още сутринта в блога на елшите,чаках само да я постнеш,за да изкажа възхищението си.Наистина е по-различна от останалите ти картички,но е очарователна.Поздравление за креативността и мерси за споделените арт-тайни;)

    ОтговорИзтриване
  2. Дори и да не беше обяснила как си я правила си личеше, че е направена с много старание и внимание към детайлите. След като прочетох описанието обаче съм истински впечатлена.
    Картичката е просто прекрасна и изпипана до най-малката подробност от истински майстор.

    ОтговорИзтриване
  3. Това, което си направила, Ем, е една много красива и издържана картичка. Не може да не се впечатлиш от нея. Прелестна е!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна картичка, Ем! Мацката е нарпаво убийствена и толкова подробни детайли.

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна картичка, Ем! Всичко е така изящно и изпипано!

    ОтговорИзтриване
  6. Цяла приказка,невероятно изпълнение,замисъл,реализация.......онемях,не енее ене,нямам не само думи,но и на ум ми се изгуби всичко!!!!!Чудесно!!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Прелестна картичка. Много мъки, но пък резултата си заслужава.
    Всичко което си направила е страхотно.
    Желая ти хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  8. Я да видим дали ще има изнанадаааа!!!Именцето Ем,къде ли е....при мен,ела да си видиш картичката за теб!!!!!

    ОтговорИзтриване