неделя, 3 януари 2010 г.

Котета!!!


Може би сред вас ще се намери и някой, който да не харесва котки, напълно е възможно, знам че има такива хора. Но аз не съм от тях. Може да се каже, че съм силно пристрастена към тези животни. Имала съм три котки, които са си били лично мой и още трийсетина, които съм гледала на улицата. Дори в момента на работа си гледам едно котило от 7 котки, големи сладурки. На старата работа също си имах малко семейство котки, живеещо в едно мазе, което изхранвах стабилно и редовно с отбрани отпадъци от пържоли, шишчета, пилешки ролца и риба. Въпреки че съм алергична, и това в последно време доста се изостри, толкова ги обичам тези животни, че просто не мога да стоя настрани от тях. После винаги си патя де, кашлям като магаре, но пък си заслужава. Преди, когато си имах котка в къщи, бях до такава степен свикнала с тях, че избщо не ми правеше впечатление, но сега, когато не съм имала котка повече от две години, само два часа да седя в присъствието на някоя писанка и започват да ме стягат гърдите. Е, какво да се прави, съдба! И въпреки това аз пак си обичам страстно котките. В тях има някаква аристократичност, някаква скрита мощ, която ме привлича. Може би просто ги чувствам близки, защото аз съм тигър по китайския зодиак и това по някакъв начин ме прави близка с тях, а може би просто ми харесва техния силен и палав характер.
Та именно за това доста често ще виждате коте на моите картички, смятам, че те са ужасно сладки и много подходящи за картички. А както се казва в следващата картичка, всеки живот трябва да има девет котки ;)



Няма коментари:

Публикуване на коментар