сряда, 1 ноември 2017 г.

Коледна размяна на тагове 2017

Традиционната вече Коледна размяна на тагове няма да пропусне и тази година :)

Но преди да ви разкажа за правилата, нека започна с много важно уточнение! Няма нужда да имате Биг шот, или да сте в хобито от 5 години или дори да сте правили тагове до сега. Всеки, който има желание може да се включи. Не признавам и не искам да чувам извинения от типа на "Аз тагове до сега не съм правила и се притеснявам, че няма да са ми хубави". Няма ограничения за възрастта, всеки може да твори и да се забавлява! 

Всеки започва от някъде и аз дори не го бях осъзнала, но се оказа, че доста хора са направили първите си тагчета именно за Коледна размяна. Така че няма от какво да се притеснявате. Идеята е да се забавляваме, а за това се иска само добро настроение и Коледно вдъхновение :) Ако имате нужда от вдъхновение или просто идеи за това как се правят тагове в моя канал ще намерите достатъчно такива ;)

Сега, след като уточнихме това, да ви разкажа и за самата размяна, защото тя е малко по-различна от обикновените размени.

Какво представлява тази размяна? 

  Ще си разменяме тагове. Само че, вместо всеки да получава от един човек и да праща на един човек, всички пращат на домакинята, която в случая съм аз :) Аз ще събера всички тагове, ще ги разбъркам на случаен принцип и ще ви разпратя късметчетата. На пръв поглед ще си кажете много сложно изглежда. Но всъщност е много просто и забавно. Така не трябва да дебнете списъци с размени, да издирвате хора, на които да пращате и което е най-хубавото (поне за мен) може да се включите не с един, а с няколко тага и да получите толкова в замяна. Това гарантира, че всеки, който участва ще получи тагче и няма да има разочаровани.

Какво се очаква от вас?

  •  Трябва да се запишете, не е задължително, но така ще имам ориентировачно  представа колко хора ще сме.
  • Задължително обаче е да направите между един и осем тага и да ми ги пратите до 10.12 Тук ще отворя една скоба, за да уточня, че имам предвид не до 10-ти да са пристигнали при мен, а най-късно тогава да сте ги пуснали в пощата.  За адрес може да ми пишете във Фб или на milena_jordanova@abv.bg
  • Таговете ще пращаме по БГ пощи, задължително препоръчани или с куриерска фирма, това е по ваше желание. Като към таговете моля да приложите и надписан плик или поне листче с точния ви адрес, за да мога по-лесно да ги разпратя обратно при вас. Към пратката трябва да приложите и парички за обратното връщане, като това може да стане по един от следните начини:
            -   да обявите при пращането стойността на пратката, при което трябва да заплатите 0,5 ст. и директно да сложите в плика парички.
            -   да ми пратите парите по пощенски записл или банков превод, като които има желание да направи това да ми пише тук или на мейла, аз ще дам веднага необходимите данни

         Как да прецените колко марки/парички да пратите? Ориентировачно мога да ви кажа, че подобни пратки варират от 1,5 до към 2.5 лв. Но ако искате да сте точни, може да влезете тук. Това е калкулатор на цените на Бг пощи, които може да ви даде доста точни сведения.
Когато пратите вашите тагове е задължително да ми пишете, било то тук, на Фб профила ми или на пощата (milena_jordanova@abv.bg) един мейл "Пуснах таговете" и да приложите номера на препоръчаното писмо. Така ще избегнем загубени пратки :)

Живеещите в София може да ми дадат таговете си лично в ателието ни на ул. Паренсов 28.

Какво ви обещавам аз?

  • Ще събера всички тагове, ще ги разопаковам и размеся.
  • Ще направя клипче, за да може да видите всички тагове на куп и ако имам достатъчно време ще направя и снимки на всеки по отделно.
  • Ще опаковам всички тагчета прилежно, всяко в отделно пликче, към което ще сложа и малко етикетче с името/ника/блога/Фб на авторът (ако няма такова приложено от самия автор, аз ще измайсторя)
  • Всички тагове ще пратя с препоръчано писмо по пощата, като в момента в който ги пратя ще пиша на всеки по отделно номера на пратката. Мой съвет е два-три дена след като ви пиша да идете да проверите за пратката си в пощенския си клон. Много често ми се случва известия да се губят и пратки да си седят и да ме чакат, пък аз да не подозирам дори.


Изисквания към тагчетата

  • Всяко тагче трябва да е с размер 8 на 15 см или близко до това.
  • Трябва да е Коледно, защото все пак размяната е Коледна :)
  • Трябва да украсите и задната страна на тага (не е нужно да е нещо специално, може да с дизайнерска хартия или печати, но не я оставяйте "празна" ).
  • Трябва да сложите панделка/дантела/канапче/рафия или нещо от този род.
  • И сега идва веселата и интересна част към тези тагове - всеки трябва да има поне едно джобче, без значение какъв размер и къде, в което да има поне едно етикетче. Размерът на етикетчето също зависи изцяло от вас, като е задължително да сложите името/ника/блога/ страничката си, за да знае получателят му кой го е направил ;) 



Ами това е! Очаквам таговете ви с нетърпение и се надявам и тази година да си спретнем една страхотна размяна :) 

Гуш
Ем

28 коментара:

  1. Записвам се, Ем. :) От 2 седмици все се каня да те питам ще има ли тази година размяна.

    ОтговорИзтриване
  2. Записвам се с удоволствие! Благодаря ти, Ем!

    ОтговорИзтриване
  3. Моника Радева
    С нетърпение чаках поста! Записвам се.

    ОтговорИзтриване
  4. Силвана Попчева
    Записвам се отново и тази година!

    ОтговорИзтриване
  5. Супер,и аз се записвам с голям кеф :)

    ОтговорИзтриване
  6. Записвам се и аз за първи път :-) Мариана Кандилова

    ОтговорИзтриване
  7. И аз се записвам. Петя Иванова ;)

    ОтговорИзтриване
  8. Включвам се !
    Поздрави : Красимира Щерева :)

    ОтговорИзтриване
  9. Милена Димитрова8 ноември 2017 г. в 8:54

    И аз ще се запиша за първа година

    ОтговорИзтриване
  10. Записвам се! Това е любимата ми размяна!

    ОтговорИзтриване
  11. Аз също ще се включа тази година с 1 или 2. Благодаря за организацията:) Светла, София

    ОтговорИзтриване
  12. Никога не съм правила и не мислех, че някога ще правя тагове.Но...
    "каквото мишката си мислела, котката го развалила".Мишката реши да опита.

    ОтговорИзтриване
  13. И аз се записвам. Миналата година пропуснах и много ме беше яд. :)

    ОтговорИзтриване
  14. Галина Горева- И аз се записвам.

    ОтговорИзтриване
  15. И аз ще участвам! Милена Благоева.

    ОтговорИзтриване
  16. И аз се включвам. Марияна Бумбарова

    ОтговорИзтриване
  17. Ем, включиме в списъка :) За първи път ще участвам :)

    ОтговорИзтриване
  18. И аз се записва. А част от таговете от миналите години участват дейно в Коледната ми украса ;)

    ОтговорИзтриване
  19. Я здесь, чтобы поделиться свидетельством того, что для меня сделала хорошая надежная кредитная компания, я из России, и я прекрасная мать троих детей. Я потеряла свои средства, пытаясь получить кредит на расширение моей компании вечнозеленой группы это было так тяжело для меня и моих детей, что я пошел в Интернет, чтобы получить помощь по ссуде, вся надежда была потеряна до тех пор, пока в один роковой день я не встретил своего друга, который недавно получил ссуду от очень честного человека, мистера Бенджамина. она познакомила меня с этим честным кредитным специалистом, г-ном. Бенджамин, который помог мне получить ссуду в течение 5 рабочих дней, я навсегда буду благодарен мистеру Бенджамину за то, что он помог мне снова встать на ноги. вы можете связаться с мистером Бенджамином по электронной почте: 247officedept@gmail.com они не знают, что я делаю это для них, но мне просто нужно это сделать, потому что есть много людей, которые нуждаются в помощи по кредиту, пожалуйста, приходите этот честный человек, и вы тоже можете быть в безопасности .whatsapp: (+ 1 989-394-3740)

    ОтговорИзтриване