понеделник, 24 юни 2013 г.

Албуми! И още албуми!!!

Привет!

Напоследък нещо нямам никакво вдъхновение за картички. Не знам защо така! Хващам да направя някоя и я оставям почти веднага. Дори поканите на детето седят и ме гледат укорително, но все си казвам, че има време. Ще ги захвана, дано само и музата да дойде!
За сметка на това съм се заровила дълбоко в дебрите на албумите! Такова удоволствие са ми станали. И колко удобно, че новото предизвикателство в Крейзито е Да не е картичка. Все едно ми прочетоха мислите :))) Веднага се залових да правя албум. Ето ги и него:



Този път спонсори са ни StampArt Design by Kathryne и аз си избрах това сладко изображение, което се казва Little Bear Ready for Bed. Понеже албумът, които правя е за нещо като baby shower, с други думи получателката му все още не се е родила. Но не знам кога ще бъде това прекрасно събитие и дали изобщо след това ще може да се видим с майка й, реших да го направя и подаря в аванс :) И това изображение просто идеално пасна на албума!


Разбира се, трябваше да си поиграя и с една от новите си придобивки, а именно дистрес стикълса рок кенди. Много ми хареса този брокат, седи по един особен и дискретен начин, а в същото време създава приятен блестящ ефект. Та сложих както на пижамата на мама меца, така и на малкото елементче, което направих за акцент.


От вътре съм го декорирала доста семпло, защото се надявам всички странички да се запълнят със сладки бебешки снимки и спомени. Та и за това ще ви покажа само няколко от 12-те странички.




Това албумче ще покажа и при Тони. Няма как да не се включа в това прекрасно нейно ново начинание :)

 И понеже това е все пак един, надявам се, интересен процес, реших да направя и клипче. Може пък някой да се вдъхнови и да пробва този модел за правене на албум. Мен лично много ми харесва, защото е сравнително лесен, доста бързо става и не изисква трудни за намиране материали. Знам, че в нета е пълно с такива клипчета, но все се надявам, че има малко повече полза за вас, когато са на български. Ще се радвам да чуя вашите мнения и въпроси за това клипче! Предварително се извинявам за това, че клипчето стана толкова дълго, просто имам толкова много неща да ви кажа. А също така да се извинявам и за намесата на водещ номер 2. Тя просто не ме оставя и държи да е с мен като работя, та нямаше как!



И накрая за десерт още един албум! Тази година ми върви на бебешки албуми и то за момиченца. Това ми е четвъртият, и добре че за сега не се очертават още, че ми свършиха всичките хартии в розово и с по-детски мотиви! Сега съм планирала още два, но те са и двата за момченца :) Този албум е за една малка калинка и за това цялата му корица е в калинки. Специално благодарности на Ванчето, която ми прати една торба с изрязани елементи Дантелката която виждате тук е от нея.



На таралежчето съм сложила малко натрошено кадифе, както и една щипчица отново с калинка.



За жалост се оказа, че нямам много детски хартии в зелено и червено, та от вътре пак си минахме на класиката в жанра, а именно бебешко розово. Голяма драма с тези хартии! Имам цял шкаф дето се пука по шевовете и пак не ми стигат :)))))


Сетихте ли се коя е малката калинка? Е, ако не сте, може да кликнете тук и всичко ще ви се изясни ;) Съжалявам мила, опитах се да направя картичка и не ми се получи, дано и това да ти хареса! Ще гледам като се прибереш да ти го пратя, за да можеш да започнеш запълването му :)

Толкова от мен! Дано не съм ви отегчила твърде много в тези летни жеги! 

Гуш
Ем

22 коментара:

  1. Джобче тук и джобче там:))))))))))))Емчо албумчетата са много сладурски:))))Видеото е много интересно и забавно:))))Много ти благодаря,че си го направила специално за нас:))))Малката сладурка как само се обажда да каже,че и тя е там и помага на мама:))))Да я нацелуваш и стискам палци вдъхновението за картички скоро да те връхлети:)))))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много мерси, мила! Тя малката е голям ентусиаст и всичко много й харесва :)
      Дано да ми дойде вдъхновението, че тия покани сами няма да станат! Но пък поне ще гледате албуми до втръсване! хахахахаха

      Гуш
      Ем

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Много са сладурски и двете албумчета мила ! Радвам се, че си намерила приложение на нещата , които ти изпратих.Като гледам тези симпатични албумчета, направо ме засърбяват ръцете и аз да пробвам :) После на спокойствие ще седна да изгледам видеото,с малката ти помощница ;)Надявам се скоро да получиш вдъхновение за картички и да ни зарадваш с нови красоти :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Как няма да ми влязат в употреба?! Супер са! Ти чакай да видиш какво ще стане с онези спешъл поръчката ;)

      Гуш
      Ем

      Изтриване
  4. Ем, невероятни са. Много си лоша, само ме зарибяваш с тези албумчета и ще зарежа и аз картичките :))) Мечетата са уникални :)) Така и не успях да започна да оцветявам картинки, а толкова хубаво става.
    Сега като ти видях красотите нямам търпение да се прибера и да пробвам и аз да направя такова. :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, аз съм сигурна, че ще направиш много по-красиви неща от тези! но все пак се надявам твоите мечета да ти харесат ;)

      Гуш
      Ем

      Изтриване
  5. Страхотни албумчета, Ем! Браво. То това си е в пъти по-добре от картичка - хем красиво, хем практично, хем си остава спомен и от бебка и от авторката на албума :). Признавам си, че сега нямам много време за клипчето, но ще се върна със сигурност, защото искам да се пробвам с правенето на албумче скоро.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, определено е по-практично от картичка, защото си е всичко в едно. Може би за това толкова се зарибих по тях! Знам ли и аз, такава ми е фазата ;)
      Като намериш време го прегледай. Този начин за правене на албуми е много лесен и супер ефектен, а не иска и много материали, поне за изработката на тялото :)

      Гуш
      Ем

      Изтриване
  6. Hi, Em! Such adorable little booklets and mini albums - wonderful tutorial and great you tube. I am your newest follower - thank you for becoming part of our Feline Playful Team! hugs, de

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you, Donna! It's such a pleasure to be part of the Feline Playful team!

      Hugs
      Em

      Изтриване
  7. Ем, НЕВЕРОЯТНИ СА!!!!!!!! А това с пликовете на В..ком е страхотна идея-благодаря! За клипчетата ти винаги ще съм ти невероятно благодарна, защото си е ужасно готино да слушаш обяснениета на български!
    Гуш от мен-Стефи

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, скъпа! А това с пликовете от сметки е много на оферта. Аз минах преди няколко дни и обрах старите залежали сметки и сега да видиш как имам материал за още два албума ;)
      Винаги е чудесно да чуя вашите отзиви, за да знам, че това което правя има смисъл :)))

      Гуш
      Ем

      Изтриване
  8. Някои от нас творят албуми, други само зяпат и си викат, може би и аз някой ден ще пробвам ;)
    Аз напоследък мързелувам в творческо отношение, но съм с намерението през лятото да се развихря.
    Стига за мен, албумите ти са възхитително красиви!
    Много ти се отдават, а пък картичките могат малко ще почакат.
    Изпращам ти много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еее, ти си до уши в работа, кога време! То за творенето се иска и време ;) Сега като излезете в лятна ваканция пак ще твориш :)

      Гуш
      Ем

      Изтриване
  9. Отговори
    1. Thank you, Kathy! Couldn't have done it without your beautiful stamp!

      Hugs
      Em

      Изтриване
  10. Мела Ем, албумчетата са прекрасни, а за клипчето -просто нямам думи!Благодаря ти много, че реши да го споделиш с нас.Толкова ме трогна, че не можах да устоя и след няколко месечно отсъствие -вече съм разхвърлила дизайнерските хартийки и усилено творя за една малка принцеска.Надявам се музата и спънките които ще срещна ( мисля че не може без тях щом твориш нещо за първи път ) да не ме откажат и да го завърша навреме.Ще се радвам и за напред да ни вдъхновяваш и поучаваш с интересни и забавни клипчета.Гушки :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, много мила, за тези прекрасни думи! Толкова се радвам, че мога да ви вдъхновявам и показвам нови и интересни неща :)
      Не се отказвай, дори да срещнеш спънки ;) А пък ако има нещо, знаеш, че винаги съм насреща, така че ще помагам със съвети! Накрая ще видиш, колко удовлетворяващо е да направиш нещо такова и колко щастливи ще са получателите му :)))

      Гуш
      Ем

      Изтриване
  11. Страхотни бебешки албуми! Толкова са сладки и нежни за топли и мили спомени! Благодаря за клипчето, ще го имам предвид, че както се оказва и аз ще се пробвам с един албум! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Давай, мила! Албумите са много весело нещо ;)

      Изтриване
  12. Em, these are adorable little mini albums - I love both! So sweet, the pink is very pretty with the cuddly bear, and the bright chartreuse is lively with the bright colors and cute hedgehog. Love the video, and all the tag inserts! hugs, de

    ОтговорИзтриване