събота, 29 декември 2012 г.

С дистрес по празниците

 Привет на всички!
Надявам се сте си изкарали отминалите празници с много положителни емоции и много веселба! Аз определено много се забавлявах! Както знаете аз съм тежко пристрастена към дистрес мастилата. Наистина уникални мастила, с които се работи толкова лесно! Та днес ще ви покажа какво творих тези дни с дистерс мастилата. Това са пет Коледни картички, който създадох от пет бели листа, много дистрес и малко ембосинг пудра :) И трябва да ви кажа, че работата с тези мастила наистина води до пристрастяване, но освен това страхотно много разтоварва човек и действа успокоително. Мога да си дистресвам с часове... А резултатите винаги са великолепни!



За синята използвах комбинация от три сини дистрес мастила - Счупен порцелан, Избелели дънки и Строшени стъкла. Когато се смесват няколко подобни мастила, фонът става много нежен и се получава едно прекрасно преливане.


За червената използвах Печена тухла и Коледни плодове. Коледни плодове е ново попълнение в моята колекция и е наистина идеално Коледно червено, което прекрасно се връзва с всякакви  Коледни проекти. 


Златната стана прекрасна. Напомня ми за Коледни бисквитки и толкова ми хареса как се получи комбинацията от Ръждива панта, Див мед и Мармалад с подправки. С нея ще участвам при Картичкофуриите, където предизвикателството тази седмица е Канела, какао, курабийки.




За зелената ползвах една класическа комбинация от Стари кепенци и Обелена боя. Това са да много универсални цвята и препоръчвам на всички да ги пробват.



И накрая лилавото, което на мен ми стана фаворит! Въпреки, че лилавото не е класически Коледен цвят, толкова ми хареса комбинацията от Лавандула и Конфитюр, че не можах да се сдържа! Горещо ви препоръчвам Конфитюрът, ще се влюбите в него. Едно наистина топло и нежно лилаво, което придава една величественост на проектите ви.



Можеби знаете, че аз съм член на Клуб на (не)Анонимните Дистресохолици. След всичките тези картички, това надали ви изненадва :)  Ако сте пристрастени към дистрес мастилата, тази група определено е за вас! В нея обсъждаме различни полезни неща, свързани с употребата на мастилата, споделяме опит, показваме красиви дистрес творения и още куп забавни неща. А за да се включите, просто трябва да пратите на мен или на Рали снимка на свое творение правено с дистрес мастила :) Позволих си да се отклоня така, защото съм приготвила една изненада за всички членове на клуба. Освен с картички, се занимавах и с малко полезна организационна дейност на моите мастила и техните тампони и в тази връзка съм ви направила едно малко подаръче, което ще намерите във Фейсбук страничката на клуба.


Пожелавам ви едно прекрасно изкарване на празниците
Ем


5 коментара:

  1. Страхотни картички си сътворила, изглеждат наистина великолепно!

    ОтговорИзтриване
  2. Ем, прекрасни картички си направила. И определено на мен лилавата ми е фаворит. Много красиви и силни цветове

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Нова година, Ем!
    С пожелания за много здраве и любов за теб и всички близки до сърцето ти хора! И разбира се година пълна с много вдъхновение и усмивки!
    Много ми беше интересна публикацията ти :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честита Нова година Ем!
    Прекрасни картички! Златисто-кафявата ми е любима - много медена, много стилна, много ... съвършена! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството ми при Картичкофуриите.

    ОтговорИзтриване