понеделник, 24 декември 2012 г.

Коледно таралежче

Поредната Коледна картичка, този път в червено, златно и зелено. Това е една много интересна сгъвка, с която експериментирах тези дни. Нали ме знаете, че интересните картички са ми слабост, та нямаше как да не измайсторя и нещо нестандартно за Коледа. Да ви кажа, когато подаря картичка с нестандартно сгъване, тя прави много повече впечатление, а не винаги изисква повече време за изработка. Специално тази сгъвка става за минути, особено ако имате тример. В това отношение тримерът ми е незаменим уред. Никога не съм ползвала дъски за сгъвки или подобните им куфари. Струват ми се безсмислени, когато човек просто може да си вземе една допълнителна приставка за биговане, която да се сложи в улея за ножа на тримера. Така се работи много бързо и много лесно и подобни сгъвки, които на пръв поглед изглеждат много сложни, стават за минути.
Та картичката, която ще ви покажа сега е с една много лесна за мен сгъвка и тази Коледа сътворих към десетина такива за колегите на мъжа ми. Те останаха страхотно очаровани, а шефката му даже си я е сложила на видно място в офиса, за да й се любува. Понякога малките жестове стигат много далеч, за това по Коледа винаги се старая да зарадвам колкото може повече хора :)




Разбира се няма да пропусна и да я включа в няколко предизвикателства :)





Пожелавам ви една прекрасна Коледа
Ем



5 коментара:

  1. Честито Рождество, Ем!! Здраве, любов и много късмет за теб и любимите ти хора!
    Сгъвката е наистина много интересна и ефектна и картичката, която си показала е чудесна с този сладък ежко..
    Малките жестове наистина правят чудеса по Коледа и аз не се съмнявам,че всички са били очаровани.
    А за сгъвките и колко са лесни и бързи...- специално твоите са толквоа пврфектни,че със сигурност изискват повече време, но пък всяка вложена минута си е заслужавала!
    Благодаря ти за това,че се включи в Хоби предизвикателство 28, зададено от Хис!

    ОтговорИзтриване
  2. WOW!!! Such a fabulous card Em. the design is wonderful and I love the cute image
    Thank you for taking part in the Card Mania Challenge
    Sue

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна е! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно таралежче, а това сгъване откога му се каня... При теб се е получило супер! Благодаря, че участва в Хоби предизвикателство 28!

    ОтговорИзтриване