сряда, 28 септември 2011 г.

Нещо сладко преди лягане

И вие ли обичате да си хапвате нещо сладичко преди да заспите? Аз имам този навик и винаги си държа едно блокче шоколад или пък някакви сладки скрити някъде из шкафовете, за да си чопвам по мъничко от тях, когато се присетя.
Идеята за този буркан ми дойде от една статия в списание Creativity!. Тами имаше чудесни украсени буркани пълни със сладки. И аз вденага се сетиш, че мога да си направя един такъв буркан и в него да си държа всички вкусотийки. Това го видях преди поне 3-4 месеца. Все се каня и все нещо не ми стига времето и не се захващам с това. Даже си отделих един хубав буркан, но той така си и седешев в един шкаф, самотен и празен. Сега, като Светлето ни зададе това сладко предизвикателство, просто нямаше как да не се запретна да измайсторя този буркан.
Той стана дори по-сладурски от колкото очаквах и аз много му се радвам. За жалост, когато му правих снимките нямах нищо сладичко под ръка, но скоро ще го напълня с бонбони или малки шоколадчета.




Аз ще бягам да видя какво има в тайното ми шкафче и да лягам, че вече стана никое време!
Лека нощ от мен!
Ем

5 коментара:

  1. Страхотно бурканче :) Дори и да не ти се хапва сладичко като го видиш ммммм.... Браво Ем ВИНАГИ имаш супер идеи :)

    ОтговорИзтриване
  2. Eмммм-м-м-м, много апетитен буркан! Няколко такива биха ми свършили чудесна работа с приспиването ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Ем, бурканчето е великолепно! Пожелавам ти да бъде винаги пълно със сладки изкушения!

    ОтговорИзтриване
  4. Бурканчето е голям сладур и без бонбони си е достатъчно сладко. Много искам и аз да си направя такова, но ще ми трябва повече време за настройване и ще остане за по-нататък, пък в сладкото предизвикателство ще се постарая да покажа друга изненада :)

    ОтговорИзтриване