петък, 16 септември 2011 г.

Горско лисиче

Много си го обичам това лисиче, толкова е миличко! Все си търся повод да го ползвам и въпреки, че е малко специфичен печат, всички много му се радват!





Когато решихме да направим клипче за натрошеното кадифе, Рали ми предложи да направя това лисиче, защото щяло да стане много сладко! Като ми пусна тази муха и не можах да се отърся от идеята. Веднага си взех оранжево кадифе, за да пробвам как ще стане. Като се прибрах направих 3-4 опита и толкова ми хареса! Веднага бях сигурна, че ще правя клипчето с тази лисичка. Естествено, по закона на Мърфи, в деня, когато снимахме клипчето, познайте кой си забрави печата прилежно прибран в кутията в къщи! Трябваше да се примиря и да правя клипечто с едно много сладко снежно човече, което също стана много пухкаво и миличко!
Но имах толкова лисичета и просто ме сърбяха ръцете да направя нещо с тях! И като Злати ми каза какво ще е предизвикателството, което е измислила за Двете елши, просто веднага се сетих какво ще направя моето малко мекичко лисиче! На снимка няма как да ви предам колко е мекичко и пухкаво в действителност, но дори така пак е много сладко!

А ето и самото клипче с урочето!

6 коментара:

  1. Ахх, това лисиче... Приготвило се е за зимен сън:) Харесва ми и идеята ти за картичка "прегърни ме". Чудесна е!

    ОтговорИзтриване
  2. Великолепна картичка си спретнала! А съм сигурна колко по-красива е на живо и колко пухкаво и мекичко се е получило лисичето, с удоволствие да го погалиш!

    ОтговорИзтриване
  3. Винаги ми е харесвал този модел картичка.
    А лисичето е наистина много миличко. Като го видя и си спомням за детските приказки.

    ОтговорИзтриване
  4. прекрасна е, а на живо още повече! Супер оригинална :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Супер е станала с кадифето! :) ♥

    ОтговорИзтриване
  6. Лисичето е станало страхотно! Този вид сгъване много ми харесва, точно с тези стенсили, но за жалост ги нямам. Много ми харесва картичката. Чудесно вдъхновение, Ем! :)

    ОтговорИзтриване