петък, 1 април 2016 г.

Декорация на скрапбук албум Част 3: Страници 2 и 3

Привет!
Днес до последно не бях сигурна дали ще успея да пусна клипчето. Седмицата ми мина толкова бързо и все не ми оставаше време да снимам. Вчера най-накрая седнах да се занимая с това и се оказа, че простите странички ми отнеха повече време от тези с джобчетата предния път. На всичкото отгоре, като по закон сума ти и неща ми се объркаха и накрая дори се наложи да снимам страничката преди да е изсъхнало глосито. И после като се почна едно редактиране. Не знам дали сте редактирали клипчета, но това може да е един доста дълъг процес. Хубавото е, че ме беше хванало някакво безсъние и до 3 през нощта седях на компютъра и редактирах. Таман сутринта беше готово за форматиране и аз го оставих да се форматира и излязохме с Елито на разходка. И съвсем съм забравила да сложа лаптопа да се зарежда. Та прибираме се ние късно следобяд и какво да видя - лаптопа паднал, а форматирането е едва на 43%. Това чудо се форматира буквално до 8 вечерта. Вече се бях отказала, че изобщо ще е готово. Все очаквах още нещо да се случи.
Та това клипче се оказа доста сложно. Но се надявам, че ще ви е полезно.
Днес отделих малко повече време на избора на хартии и съчетаването им. По принцип на мен това ми отнема доста време, защото аз винаги трудно избирам. Но това, което е хубаво да имате предвид, когато комбинирате хартии е че дори да са от едно блокче, две хартии не винаги седят добре заедно. Разбира се, това е много индивидуално, всеки има собствена мярка за стил и това, което на мен ми харесва и за мен седи добре, на други може да им се струва ужасна комбинация. Това, което мога да ви дам като съвет е да подбирате хартиите така, че да имат нещо общо - това може да е общ цвят или пък общ елемент, а най-добре ако са и двете ;) Така вероятността да седят заедно добре е много по-голяма. Другото на което тряба да обърнете внимание е дали двата дизайна не се бият или пък дали не са твърде еднакви. Когато са твърде еднакви те си отиват, но цялостния дизайн на страничките придобива един по-семпъл вид. Когато пък и двата дизайна са много "ярки" те се бият и това създава усещане за претрупаност на страницата. Надявам се че това ще ви помогне поне малко при съчетаването на хартии. Същото нещо важи и за допълнителните елементи - не е хубаво да слагате допълнителни елементи на "ярките" хартии, защото те ще създадат усещане за претрупаност или ще се загубят на фона на хартията. Обратното - на изчистените хартии е хубаво да добавите нещичко, за да не седят толкова "постно". Та имайки предвид всички тези неща, ето как се получиха моите изчистени от джобчета странички. Приятно гледане!


За тази страничка реално съм ползвала само два сета шаблони, но пак искам да подчертая, че не се нуждаете от тях, за да постигнете този ефект. Шаблоните са само едно улеснение, особено за хора като мен, които изобщо не могат да режат прецизно. Но това, че ползвам шаблони, че значи че без тях не може да творите красоти ;)
Та ето ги двата шаблона, на които дори имената не можах да се сетя! Ужас, много бързах като снимах вчера и си личи....
Die-namics Happy Hellos
Pebbles Jen Hadfield Home + Made Cottage Living Polaroid

Пожелавам ви прекрасни и много креативни почивни дни
Гуш
Ем

Няма коментари:

Публикуване на коментар