петък, 5 февруари 2016 г.

Бързо подаръче за св. Валенин

Привет!
Днес съм ви приготвила една идея за бързо и евтино подаръче. Скоро идва 8-ми март, а после и Цветница и е чудесно да имаме възможност да направим за приятелите си нещо специално. От друга страна, човек не може и да не се замисли за бюджета, защото когато имаш да правиш повечко подаръци това си казва думата. За това все се старая да измислям ефектни, функционални и симпатични за бюджета подаръци. И този е именно такъв. Сладка и супер лесна за декорация рамка за снимка! Цялото подаръче ми излезе към 4 и нещо като цена, а е нещо което всеки ще ползва. Кой не обича снимки?! Това, което съм ви приготвила е на валентинска вълна, защото в момента такъв е сезона, както се казва, и в Идея имаха само на такава тематика. Но са казали, че скоро ще имат и по-универсални модели подходящи за всеки повод. Най-хубавото е, че този подарък става както за жени, така и за мъже. Просто сменяте цветовете и махате цветята и камъчетата и готово ;)
Естествено тази седмица пак съм с малката помощничка, което малко ме разсейваше, та някой неща повтарям по 100 пъти, но се надявам че няма да ви отекчим. Нещо, което допуснах като грешка, и определено искам да подчертая е - лакирайте в онзи момент от клипчето, когато ви казвам да лакирате! щеше да е хубаво и аз да си бях следвала собствения съвет. Но се разсеях и забравих и се наложи да лакирам след това. Първо - декорациите доста усложняват процеса, а като пробвах да лакирам със спрей (за да не се мъча уж), камъчетата ми леко се матираха и вече не бяха толкова бляскави. Та изводът е - лакирайте преди да слагате декорациите като цветя и перли ;) Друго съветче, което ще улесни работата ви - ползвайте голям тампон. Аз ползвах малкият, само защото не успях да си намеря големия. Но това ще ви спести доста време. А ако много бързате - боята спрей ще е вашия най-добър приятел ;) Като цяло тази рамка я направихме двете с Елито за под 30 минути, но ако сте по-организирани целият процес може да се съкрати на 15 минути. Супер, нали?!
Нямам търпение да видя и другите модели. Намислила съм да спретна такива рамки като подарък за 8-ми март на учителките на Елито. Дано до тогава да са излязли по-универсалните модели.
А ето и как ние с Елито разкрасихме рамката стъпка по стъпка



Това беше всичко от мен
Пожелавам ви един прекрасен уикенд!
Гуш
Ем

Няма коментари:

Публикуване на коментар