петък, 10 юли 2015 г.

Мини рецептуник

Привет!
Петък е и е време за ново клипче. Много се радвам, че въпреки почивката си успявам да си спазя графика и да пускам петъчните клипчета :) А това, трябва да ви кажа не е никак лесно, предвид, че всичките ми материали са в къщи и няма как да снимам клипчета, а тук няма и интернет... Добре че си бях наснимала предварително няколко клипчета, които сега само да споделям с вас :))) За целта, обаче качвам клипчетата няколко дни по-рано. Така, реално може да гледате клипчетата няколко дни педваително. Следете моя канал в YouTube, а ако сте мой последовател автоматично ще ви показва, кога съм качила ново клипче :)
Получих няколко запитвания за рецептурници и за това тази седмица клипчето е стъпка по стъпка направата на едно мини рецептурниче. Това рецептурниче стана толкова бързо и лесно, чак аз се изненадах! Изключително доволна съм, че си взех този шаблон на Сизикс Mason Jar  - идеален е за целта. Разбира се, вие може да ползвате друг шаблон за направата на основата, като моята препоръка е шаблонът да е  Bigz, тъй като те с лекота режат бирен картон. Естествено дори да нямате такъв шаблон, спокойно може да ползвате обикновени тънки шаблони, просто ще трябва да изрежете кориците на ръка.
Специални благодарности на Дани, която ми зае Зутера си за малко и така успях и него да ви покажа :)
Самото клипче стана доста дълго и за това го разделих на няколко части, така че тази седмица реално получавате 3 клипчета ;)
Приятно гледане!







Ето и няколко снимки на готовото рецептурниче.






Ще се радвам на вашите коментари и очаквам да видя и вашите рецептурници в групата ни ;)

2 коментара:

  1. Ехеее, ама как мислим еднакво само... Чакам само Зутер-а, аз и се чудех за надписа на предната корица... Позволяваш ли да го заимствам? Супер се е получило рецептурничето ти :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че ти е харесал! Ще чакаме да видим и твоите рецептурници;) А за надписа - разбира се, че може да го ползваш :)

      Гуш
      Ем

      Изтриване