събота, 13 април 2013 г.

Изненада!!!

Привет, в този прекрасен, слънчев, съботен ден!

Днес ще ви покажа една изненада, която вече от месец готвим за Петя. В духа на нейната Авантюра, реших и аз да се впусна в приключение и да събера една малка колекция АТС за нея. Много благодаря, на всички които се включиха! Толкова прекрасни АТС-та се събраха! Една наистина великолепна колекция от 37 АТС от цяла България, че даже и две от чужбина :)
Ето да видите една снимка на всички АТС на куп!


Страхотни са, нали?

А ето и списъкът на всички участващи в инициативата:
Росица Катрева - Otusscops
Ганима - Fairy-tale
Kakichka -  Къщичка
Maria - Блогът на Мария
Miss Emerald - Handmade by Miss Emerald
nuschinka -  Handmade by nuschinka
Nelly - Nelly's handmade
Anelia - NEKEZOVA
KalySto -  KalySto
Toni - Tochica
honey_bunny - JIJI Cards
Вили - Vili's Art
goldie - goldie
...Just Me... - ...Just Me...
Елена - Eli's plase
Addii - Addii
Ири - Блогът на Ири
Vania - Vania's Aar
kaxala - DeniTZ
siskus - Там в гората,там далече...расло лече - буболече, Ивче!
Мариана - ЗАВЪРТУЛКИ
Danina - Закъснели мечти
Ellie - Lavender Dreams and Butterflies
Ivolina - My craft inspiration Моите майстории
Маги - Тenderly Flower
bobo1256 
kami_bonbona - Камелия Веселинова Art Book
Lina - Lina's crafts
ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ - Цветни фантазии
bejko - pod navesa - bejko
Кати Цанева - Светът на Точица
Maria Gancheva - Marie
*щурчо* - A Small Part ot Me
smiles - УСМИВКИ
kenli - Слънчев лъч
Valentina Dimitrova - Valkiria Design

За съжаление АТС-то на Pepi се загуби някъде по БГ пощи, но аз се не губя надежда, че един ден ще се появи при мен и тогава веднага ще го препратя на Петя :)

Момичета, още веднъж благодаря! Страхотни сте и всичките ви гускам силно!

А като за десерт, ще покажа моето АТС, което направих за Петя.


Искам да се изкажа специални благодарности на моя принтер, който като никога не размаза отпечатъка и гръбчето ми стана идеално!


Няма как и да не се похваля с новата си придобивка, а именно прекрасното комплектче за правене на брадс, което ми е подарък от Петя. Ето да видите от близо какви красоти прави.


Пожелавам на всички един прекрасен ден и страхотно изкарване на уикенда!

Гуш
Ем





18 коментара:

  1. Прелестна колекция! А твоето е толкова сладко и нежно! Много са красиви тези брадс, със здраве да си ги ползваш! И да ги виждаме често:). Жалко, че не мога да видя щастливата(сигурна съм!) физиономия на Петя! Дано й донесат толкова емоции, с колкото са заредени!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, често ще ги виждате, просто няма как! Пристрастих се към тях :)))

      Изтриване
  2. Браво, браво, браво! Толкова красиви и толкова различни :-)Толкова красота събрана за една страхотна кауза. Благодаря ти, Ем, за идеята и затова ,че запали всички ни да се включим ,за да зарадваме Шми.Чувствам се някак по-добра....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моля, моля! За мен беше голямо удоволствие всичките тези малки прелести да мината през ръцете ми :)

      Изтриване
  3. Всичките са страхотни и изглеждат невероятно накуп :). И аз съм сигурна, че Петя много се е зарадвала и определено е била много изненадана. Брадсчето е страхотно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз за това много държах да ги снимам на куп, преди да ги пратя. Стана една внушителна колекция :)

      Изтриване
  4. Ей, Ем, АТС-то е невероятно с този мишок и този брадс - истинско бижу! <3 :))))) Със здраве и вдъхновение да си ползваш подаръчето! :))))
    Благодаря ти, че за пореден път доказа страхотните си организационни умения и ни сплоти всички около тази мила Тайна-изненада! <3 :))))
    Надявам се, че сме усмихнали шМи и сме я заредили с много настроение и положителни емоции! <3 :)))) Има си "отпечатък" от сръчните ръчички на толкова много родни крафтърки! <3 Късметлийка! :P Но и ние сме късметлийки, че я срещнахме! :))))
    Прегръдки от мен, Ем! <3
    ХОХОХО

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абе не знам колко са ми страхотни организационните умения, но много се радвам, че накрая успяхме да съберем толкова много АТС-та :)
      Една голяма двойна гушка за вас, мила!

      Изтриване
  5. Великолепни са!Истинско съкровище!Наистина чудесна идея, Ем! Радвам се, че участвах!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много се радвам, че успя да се включиш!

      Изтриване
  6. Невероятни са.... Мишлето и брадсчето са страхотни, Ем.... Браво за идеята и за това, че ни организира. Надявам се една широка усмивка да е грейнала на лицето на Петя и макар да знам, че тя се досети за тайната :),то поне с бройка да сме я изненадали :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, мерси! Аз най-вече се радвам, че въпреки всичко пак успяхме да я изненадаме!

      Изтриване
  7. Чудна колекцийка се е получила! Твоето АТС е много сладурско,Ем. И от мен браво за идеята и организацията :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ех, чудесни потайници. Каква конспирацийка ми спретнахте само. Благодаря от сърце, все още го има, макар и милион пъти да преля от щастие. :) Ем, АТСто е разкошно :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, мила! Най-важното е ти да си го харесваш, защото все пак е за теб :))))

      Изтриване
  9. Страхотна изненада наистина! Иска ми се да знаех, за да се включа и аз...
    АТС-то е прекрасно, сладурско и цветно :)ХХХ

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За да е изненада цялата организация стана в групата на Забавата във Фейсбук :)

      Изтриване