петък, 30 ноември 2012 г.

Моето любимо коте

Здравейте на всички!

Другата седмица моя мъж има рожден ден. И като всяка година ще трябва много да се постарая, за да му направя наистина прекрасна картичка. Вече съм си намислила дизайна и печата, който ще ползвам, само трябва да седна и да се захвана! Но много ми се искаше да му направя и още нещо и за това измайсторих една страничка. Този печат той ми го подари за миналия Св. Валентин. Щях да си го пазя, за да му измайсторя нещо за празника на влюбените, но толкова ми напомня за него и ръцете ме сърбяха да го пробвам! Това, което измайсторих е страничка, която от задната страна има част от текста на нашата любима песен -Counting Crows - Accidentally in Love Lyrics :) Това е една много сладка песен от Шрек и ми се стори идеална за този проект.




А ето и днешните полезните съвети ;) Ще ви разкажа малко за това как се лепи панделка. Това, макар че звучи като нещо лесно, понякога се оказва същинско предизвикателство. Най-важното, което трябва да знаете е да не ползвате течни и моментни лепила, защото много често те попиват и оставят петна или загрубяват панделката.  Най-добрият начин е със сухо лепило или с горещ силикон. Но с горещия силикон трябва да имате предвид да работите бързо и да го разстилате на тънък пласт, за да не се получат издутини. Двойната лепяща лента, ако е качествена, също върши чудесна работа за лепене на лентички, но не държи добре големи панделки. Един малък трик при лепенето на лента е винаги да подпъхвате крайчетата й между пластовете на картичката. Така те няма да се разбридят и да почнат да се отлепят с времето. Ако картичката ви е еднослойна, по-добре направете пръстен от панделката, който да минава през вътрешната част, защото така ще сте сигурни, че панделката ще остане на мястото си и ще запази първоначалния си вид.

Този котарак ще включа в предизвикателството на Мър Мяу :)

А сега ви оставям в компанията на тази песничка, която е така добро начало за един прекрасен ден :)
Ем  


2 коментара:

  1. Много е сладурест котаракът в тази поза и бельо на сърца! Много ме развесели :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Хи,хи,хи! Колко дебели котараци видях днес! А твоя е толкова романтично розов!Благодаря,че го сподели с нас!
    Страхотна песничка междудругото!

    ОтговорИзтриване