четвъртък, 2 февруари 2012 г.

Къде е котето?!

Все по-често и по-често се усещам че правя скрапбук странички. Много приятно и забавно хоби, което намира приложение на всичките ми стари снимки. Тази снимка, естествено идва със своята история. Тя е вече на 4 години, но ми се струва, че беше вчера... Беше точно преди да заминем за Гърция. Автобуса ни беше толкова рано сутринта и Милена, приятелката с която щяхме да ходим, предложи да преспя у тях и направо баща й да ни закара до автогарата. По това време Милена беше горда собственичка на три котки, два папагала, две финки, едно морско свинче и един хамстер. Най-старият й котарак беше един такъв общителен ленивец, много ми напомняше на Гарфилд, защото винаги мислеше за храна и уж го гледаш, че се е размазал и спи на слънце, но само да скръцне вратата на кухнята и той вече се е намърдал там и се оглежда за нещо вкусничко. Другите две котки бяха много срамежливи и никога не излизаха. Особено Ева, която изпадаше в пълна паника при вида на чужд човек и се свираше в най-отдалечената и най-тясна дупчица.
Въпросната вечер ни инструктираха да си легнем рано, за да можем да станем по-лесно. И ние понеже и двете с Милена сме такива "ранни птици" останахме да си говорим до след два. По някое време се появи Ева. Аз от начало си мислех, че като ме види ще избяга, но тя ме изгледа известно време, прецени явно, че не съм опасна и дойде да си легне при нас. Ние си продължихме да си говорим, без да я закачаме и в един момент тя най-ненадейно дойде и започна да ми се подмазва да я галя. Аз естествено никога не отказвам на сладко коте, така че моменталически ми се лепна. Дори ми даде да я взема на ръце. И понеже това беше голямо чудо, аз реших да я снимам, докато ми е паднала, защото иначе надали щеше да ми се отдаде такава възможност.
Та ето как се сдобих с тази сладка снимка на Ева. И тази година, когато се запалих повече по скрапбукинга, направих тази страничка специално за семейството на Миленка за Коледа. Те всички толкова се зарадваха, че са я сложили във витрината в хола, та всички да я гледат.



Весел и усмихнат уикенд на всички!

3 коментара:

  1. Леле каква пъстричка Ева! Прекрасна страничка! :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Ем, прекрасна страничка! Разбирам защо и нейните притежали са я харесали дотолкова, че са я поставили на видно място - всеки да може да й се порадва и наслади!

    ОтговорИзтриване
  3. Страничката е прекрасна, но разказа за нейната история ме накара да го прочета на един дъх..Сигурна съм,че това ново хоби носи радост не само на теб, но и на хората около теб, с които имаш прекрасни спомени

    ОтговорИзтриване