сряда, 16 декември 2009 г.

Нещо малко за начало


Може би някои от вас ме познават и именно за това са се спряли тук.
А може би има и такива, които случайно минават и са били привлечени от ярките цветове.
И в двата случая се надявам, че ще има с какво да ви задържа интереса.
Но нека започна от самото начало.
Моята работа е да опаковам подаръци. Това ми е хоби от малка и сега ми е много приятно, че мога да работа това. Е, има си и лошите страни, но не за това ще ви говоря тук. Тук съм решила да направя нещо като малко местенце за мойте скромни творения. Повечето от тях са различни видове опаковки, но има и много други странни неща, който съм сътворила в процеса на работа.
Като начало смятам да ви покажа опаковката на дена свещ. Мисля, че се получи доста добре и съвсем нескромно мога да кажа, че много си я харесвам.




Това е така наречената опаковка тип "бонбон" и самият подарък е предназначен за една много изящна дама. Тя много го хареса, даже след това ме помоли да запазим опаковката като на мястото на свещника сложихме малко памук. Много ще се радвам да споделите мнения и оценки за моето творение!

1 коментар:

  1. Добре дошла:))) Аз съм направо гладна за твоите творения и се надявам много да науча от таланта ти! А бонбона е просто прекрасен!!!

    ОтговорИзтриване